Baza pod swap

21 Maj 2019, 19:34

Witam od dawna mam myślę nad zakupem samochodu Taniego w granicy 4tys do którego będzie się dało wsadzić coś mocniejszego chodzi mi głównie o to aby zrobić swap z 1 do 2 bez przeróbek łap/mocowań i niezbyt dużej ingerencji w elektrykę typu golf 4 z 1.4 na 1.8t z tym że szukam auta mniej "popularnego" typu nissan micra itp coś co na spotach będzie robić "wow" z tym mam pytanie do was jakie znacie auta do których pasują silniki z innych modeli z tym jak wyżej napisałem bez przerabiania mocowań silnika itp chodzi mi o prosty swap najlepiej japońskie auto. Tez nie chodzi mi o swap typu z lupo 1.0 na 4.2 coś przyziemnego co nie zniszczy mi portfela a da dużo frajdy jakieś z 1.0 na 1.6 150km
Z góry dziękuję za pomoc bo mało jestem obeznany w tym temacie a znaleźć coś w necie też ciężko
Artur196
Nowicjusz
 
Posty: 3

21 Maj 2019, 21:52

Nie wiem jaki masz budżet i jak mocno jesteś nastawiony na dłubanie i łałowanie dzieci na forach a jak bardzo jesteś nastawiony na jazdę.

Ogólnie jak masz kasę to sporo jest możliwości działania a jak nie masz kasy to bym odpuścił i szukał śmiesznego gotowca ale który wychodził w oryginale.

A jak chciałbyś coś szybciej i bez filozofowania to bierz colta czt nawet takiego do podrobienia i żadne micry po swapie Ci nie potrzebne.

Co do samych swapów to planowania nie ograniczaj ich do samych łap silnika bo potem i tak zawsze coś wychodzi.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 7043
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

21 Maj 2019, 21:59

Budżet na auto do 4k, jest napisane w pierwszej linijce :ok:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13084
Zdjęcia: 12
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008

21 Maj 2019, 22:08

Budżet na auto 4k na dłubanie koło 5 tak żeby w 10 się zmieścić
Artur196
Nowicjusz
 
Posty: 3

21 Maj 2019, 22:12

Colt czt nie realny nie pracuje jeszcze to wiadomo jak z kasą jedyne co to dorabiam a projekt planuje robic długo powoli cegiełka do cegiełki bardziej myślałem nad coltem V z tym że większość to 1.3
Artur196
Nowicjusz
 
Posty: 3

21 Maj 2019, 22:41

Artur196 napisał(a):olt czt nie realny nie pracuje jeszcze to wiadomo jak z kasą jedyne co to dorabiam a projekt planuje robic długo powoli cegiełka do cegiełki bardziej myślałem nad coltem V z tym że większość to 1.3

To odpuść temat i dozbieraj trochę kasy...bo jak masz robić projekt długo to rób coś co da frajdę z jazdy a zazwyczaj takie ulepy nic ciekawego nie wnoszą.

Jak kaski dozbierasz to kupisz fajną budę i fajny silnik.

Dam Ci prosty przykład możeszkupić sunny był tam sr20de niby ok.ale żeby miało to jajco trzeba zapodać sunny zwykłego i dać sr20 ale opcje ve i już koszty lecą. A gdzie ogarnięcie budy. To samo corolla e11 p&p wejdzie 3sfe ale po 2miechach masz go dość i myślisz o 3sge a to już konkretniejszy temat...i niestety tak jest ze wszystkim. Kiedyś robiłem konkretne wyliczenie dla starlet z sercem od glanzy czyli silnik 1,3turbo to wyszło drożej niż czt zrobione na 220km.

Więc tak kak mówię dozbietać kaski i lecieć bardziej na grubo.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 7043
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus IS z mocną V-ósemką lub V-szóstką?
    Wygląda na to, że Lexus po raz kolejny szykuje coś specjalnie dla fanów szybkich sedanów. Wniosek, który japońska marka złożyła w amerykańskim urzędzie patentowym, sugeruje, że w przyszłości na drogi ...
    [E] Audi A6 3,0TDI / BMW 530d / Merc E320CDI / Volvo S80 2,4 D5
    Podstawowe kryteria zestawienia: - limuzyna segmentu E - diesel o mocy ok. 200KM - skrzynia automatyczna Wytypowane modele do zestawienia: - Audi A6 C6 3,0 TDI - 225KM - BMW 530d e60 - 218KM - Mercedes E 320 CDI w211 - 204KM ...

  • 21 Maj 2019, 22:49

    1. Na żadnym spocie stare rupiecie nie robią już efektu "wow". Żyjemy w czasach gdzie tnie się i poszerza nowe lambo
    2. Najważniejszą rzeczą przy kupnie auta pod jakiekolwiek modzenie jest jego stan techniczny. Jeśli kupisz auto za 4k to te kolejne 5k trzeba będzie włożyć w samą blacharkę żeby to jakoś wyglądało
    3. Poszukaj sobie czegoś za te 9-10k, chociaż zaraz się nie rozpadnie. Po prostu auta w fajnej wersji, dopieścić i gdzie zmieniając kilka gratów typu zawias/koła będziesz miał coś względnie ciekawego.
    Jakieś randomowe linki.
    [link do Olx wygasł]
    [link do Olx wygasł]
    [link do Otomoto wygasł]
    [link do Otomoto wygasł]
    [link do Olx wygasł]
    [link do Otomoto wygasł]
    [link do Otomoto wygasł]
    4. Jeśli sam miałbym fetysz kupna czegoś za 4k i grzebania to poszukałbym calibry, wywalił wszystkie wieśniackie elementy, obniżył i założył szerokie koło. Więcej temu modelowi nie potrzeba, żeby dobrze wyglądać. Poza tym praktycznie już tego nie ma na drogach a części śmiesznie tanie, dzielone z vectrą
    Invi
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5465
    Przebieg/rok: >50tys. km

    21 Maj 2019, 22:54

    Invi napisał(a):1. Na żadnym spocie stare rupiecie nie robią już efektu "wow".
    no tutaj bywa różnie, bo obecnie więcej ludzi obejrzy się za gruzem w stęsie czy na absurdalnych felgach, niż za nowym BMW :wink: takie czasy #leasing #korpo
    mike
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 13084
    Zdjęcia: 12
    Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
    Prawo jazdy: 04 09 2013
    Auto: Ford Focus Mk II
    Silnik: 1.6 TDCI 109KM
    Rok produkcji: 2008

    21 Maj 2019, 23:03

    Invi napisał(a):Na żadnym spocie stare rupiecie nie robią już efektu "wow". Żyjemy w czasach gdzie tnie się i poszerza nowe lambo

    Kwestia tego co ma zrobić wow...więc budżet będzie to będzie wow budżetu nie będzie nie będzie wow.

    Jeździłem wieloma takimi syfkami to niestety ale jak się nie podejdzie kompleksowo to można zapomnieć o wow i o jeździe zgodnej z parametrami pieca który włożyliśmy.
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 7043
    Prawo jazdy: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    21 Maj 2019, 23:12

    mike napisał(a):no tutaj bywa różnie, bo obecnie więcej ludzi obejrzy się za gruzem w stęsie czy na absurdalnych felgach, niż za nowym BMW :wink: takie czasy #leasing #korpo


    Oczywiście, że masz rację ale miałem na myśli "projekt na starym gruzie" vs projekt na współczesnym, często w serii kozackim już aucie. Ludzie mają kasę i ładują ją w auta. Nikt nie zwraca już uwagi na jakieś syndykatowe e36/e46 bo wszystkie są identyczne a na ulicach tego w opór #teamraceism
    Oczywiście można zrobić "projekt" z auta, które będzie względnie tanie w zakupie, proste w obsłudze i naprawach ale kwoty jakie tu padły nijak mają się do tworzenia czegoś zwracającego uwagę.

    BTW sam swap to taka sobie opcja, tzn niepotrzebna. Jeśli auto ma wyglądać to i tak większej mocy nie uda się na drodze wykorzystać
    Aż się łezka kręci kiedy przypominam sobie cacuszko znajomego, golf II z zakutym 1.8T z s3 i napędem syncro z passata b3. Praktycznie wszystko zrobił sam we własnym garażu razem ze spawaniem kolektorów czy przeróbkami turbo. Wypluło to ponad 420ps a jeździć się nie dało bo ukręcało półosie przy depnięciu do spodu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    Invi
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5465
    Przebieg/rok: >50tys. km

    21 Maj 2019, 23:23

    Taki "trabant" na pewno robi efekt wow ale to nie ten budżet zdaje się :)

    http://gregor10.pl/trabant-1-8t-bam-qua ... m-stage-2/

    Artur196 napisał(a):Tez nie chodzi mi o swap typu z lupo 1.0 na 4.2 coś przyziemnego co nie zniszczy mi portfela a da dużo frajdy jakieś z 1.0 na 1.6 150km
    W Lupo wersja "GTI" miała 1,6 silnik 125 koni także swap w takim przypadku bezsens: [link do Otomoto wygasł] raczej coś w stylu 1,8T i np 200 koni+

    Przy takim budżecie to może astra gsi, Saxo VTS
    Może fiat SC/Punto 1,2 + turbo TD04 we Fiacie SC pod 150 powinno wyjść.

    Albo Peugot 206 typu 2,0 136 koni i trochę go podciągnąć..to już by leciało. ale nie wiem jaka kasa.

    [link do Allegro wygasł]
    Pionek
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1640
    Auto: Honda Accord / VW Scirocco
    Silnik: 1,4 TSI 122@150
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe
    Skrzynia biegów: Manualna

    21 Maj 2019, 23:36

    Invi napisał(a):BTW sam swap to taka sobie opcja, tzn niepotrzebna. Jeśli auto ma wyglądać to i tak większej mocy nie uda się na drodze wykorzystać
    Aż się łezka kręci kiedy przypominam sobie cacuszko znajomego, golf II z zakutym 1.8T z s3 i napędem syncro z passata b3. Praktycznie wszystko zrobił sam we własnym garażu razem ze spawaniem kolektorów czy przeróbkami turbo. Wypluło to ponad 420ps a jeździć się nie dało bo ukręcało półosie przy depnięciu do spodu


    Widzisz i to jest właśnie siła internetu. Na wszystkich forach tuningowych 3/4 osób myśli że kluczem jazdy jest wykres mocy a reszta czyli części i robota jest półdarmo.
    Ja osobiście miałem okazje jechać takimi właśnie ulepami które do dziś funkcjonują w necie jako dowód że można i jedyne co pamiętam to zaciskające się zwieracze podczas jazdy.
    A z dugiej strony mój kolega włożył v8 do leca is200, wszystko połączył ze skrzynią manualną za 300zł i na seryjnym lsd miał coś na maksa wyjątkowego, zapitalającego, latającego bokami jak wściekłe i do bólu no ale nie miało 400km więc było be.
    Pionek napisał(a):Przy takim budżecie to może astra gsi, Saxo VTS
    Może fiat SC/Punto 1,2 + turbo TD04 we Fiacie SC pod 150 powinno wyjść.

    Albo Peugot 206 typu 2,0 136 koni i trochę go podciągnąć..to już by leciało. ale nie wiem jaka kasa


    Pionek halo tu ziemia... :D

    Mój kolega który lubi zapitalać jeździł ambitnym lupo 1,8t ...generalnie skwitował go szybko i zwięźle "nawet podcier się nie nadaje" :ok:
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 7043
    Prawo jazdy: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    22 Maj 2019, 00:14

    Invi napisał(a):golf II z zakutym 1.8T
    restmod :ok: :ok:
    mike
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 13084
    Zdjęcia: 12
    Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
    Prawo jazdy: 04 09 2013
    Auto: Ford Focus Mk II
    Silnik: 1.6 TDCI 109KM
    Rok produkcji: 2008

    22 Maj 2019, 07:15

    szybki napisał(a):lupo 1,8t


    Kurde pamiętam jak taki parę lat temu jeździł u mnie po mieście,silnik z Octavi RS,dłubnięty na 240km do tego dobre audio i struś pędziwiart na masce namalowany :mrgreen:
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 37371
    Zdjęcia: 5
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Seat Cordoba
    Silnik: 1.6 75km
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    22 Maj 2019, 07:29

    Panowie to fajnie się mówi lupo 1,8t albo golf2 itd.ale te auta nie dają się prowadzić i to że założymy hebel od porsze to i tak jest lipa.
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 7043
    Prawo jazdy: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe
     
    • Warto przeczytać