Bmw 320d czy 320i

bmw 320d czy 320i

20 Mar 2009, 12:57

witam
mam bardzo powazny dylemat chce kupic auto bmw 1999-2000 i zastanawiam sie z jakim silnikiem 20d 136km, 20d 150km czy 320i 150km
chce zeby to auto w miare mało paliło i bylo dosyć szybkie. poważnie sie zastanawiam nad 20d 150km ale czytałem że turbina pada bo 150tys czy to jest prawda czy zalezy jak kto uzytkuje samochód? prosze o porade.
hiszpan1
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 20 Mar 2009, 12:49
Miejscowość: Madryt

Re: bmw 320d czy 320i

20 Mar 2009, 13:17

BMW 2.0d 150KM ale bez przesady że turbina pada po 150tys KM , BMW to nie jest TATA motors :), ale jak to w dieslach które z stosunkowo małej pojemności mają relatywnie dużą moc, trzeba o silniczek dbać. Każdy kto kupuje mówi 'Będę dbał' a później sam widzę jak na stację paliw, prosto z autostrady zjeżdża koleś passatem 1.9TDi i co?? cyk zgaszony......za 5min odpala i rura.....no i wtedy to turbina siądzie, nawet po 100tys KM.
A jeżeli miał bym wybierać.....brał był 2.0d 150KM, sprawdzony....no i te przyspieszenia :)
Fajna sprawa :)
pozdro
______________PRECZ Z [ *F*O*R*D*A*M*I ]_________
miszarus
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 307
Rejestracja: 09 Sty 2008, 10:18
Miejscowość: zachodnio-pomorskie

Re: bmw 320d czy 320i

20 Mar 2009, 13:42

rozumiem ze mowa tutaj o e46? polecam podobnie jak kolega któregos z diselkow najlepiej mocniejszego.chcesz miec dosc małe spalanie to lepiej kupic diesla i nie jeździc po emerycku i wteyd bd w miare oszczedny niz kupic benzyne i nawet nie moc wykorzystac tych konikow ktore sa pod maska bo spalanie wskazuje 30 litrów.
matttias1234
Zaawansowany
 
Posty: 711
Rejestracja: 11 Paź 2008, 09:24
Miejscowość: Dolnyśląsk

Re: bmw 320d czy 320i

20 Mar 2009, 22:27

Proponuję BMW 335d w wersji coupe z 2008 roku. Z pewnością będziesz zadowolony.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725
Rejestracja: 15 Sty 2008, 19:53

Re: bmw 320d czy 320i

20 Mar 2009, 23:44

załóżmy że wezmę tego mocniejszego diesla. upatrzylem juz sobie takiego 140tys przebiegu 2000 rok. skad moge wiedziec jak ten wlasciciel obchodzil sie z tym samochodem? czy jest jakas mozliwosc sprawdzenia turbiny? w jakim jest stanie? bo jesli kupie a ona mi padnie przykladowo bo 20tys to bedzie to porazka bo wymiana 6000zl. a i zaznaczam ze przebywam w hiszpani i tu ten samochod chce nabyc.
hiszpan1
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 20 Mar 2009, 12:49
Miejscowość: Madryt

Re: bmw 320d czy 320i

21 Mar 2009, 09:00

doladowanie zmierzysz manometrem.ale spokojnie no bezprzesady zeby przy takim przebiegu i to w tak dobrym samochodzie jakim jest BMW padła turbina.
matttias1234
Zaawansowany
 
Posty: 711
Rejestracja: 11 Paź 2008, 09:24
Miejscowość: Dolnyśląsk
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [B] Fiesta VI 1,4 / Jazz II 1,4 / Ibiza III 1,4 / Swift III 1,3 [B] Fiesta VI 1,4 / Jazz II 1,4 / Ibiza III 1,4 / Swift III 1,3
    Podstawowe kryteria zestawienia: - hatchback segmentu B - silnik benzynowy o mocy ok. 90KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2005r. Wytypowane modele do zestawienia: - Ford Fiesta VI 1,4 - 80KM - Honda Jazz ...
    Nowe silniki Drive-e i automatyczne skrzynie biegów Volvo Nowe silniki Drive-e i automatyczne skrzynie biegów Volvo
    O ile pokazane na targach IAA Volvo Concept Coupe nie będzie produkowane, o tyle jego silnik jeszcze w tym roku trafi do klientów. Otworzy on nową rodzinę czterocylindrowych silników Drive-E o pojemności 2.0. ...

  • Re: bmw 320d czy 320i

    23 Mar 2009, 00:07

    ja bym wolał benzynke
    jeżeli dużo jeździsz można zagazować bedzie taniej
    i 150 km robi swoje :)
    siwy
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 521
    Rejestracja: 14 Lut 2008, 23:41
    Miejscowość: Jarosław

    Re: bmw 320d czy 320i

    29 Mar 2009, 07:37

    siwy napisał(a):ja bym wolał benzynke
    jeżeli dużo jeździsz można zagazować bedzie taniej
    i 150 km robi swoje :)


    No tak może i masz tam w benzynie 150KM przy czym w dieslu tez masz 150KM i zdecydowanie wiekszy moment obrotowy co poprawia elastyke silnika jak i przyjemność z jazdy jest wieksza.Co do ekonomiki to spalanie diesla w mieście sprawdzilem u siebie to 7litrów w zimie a trasa 5l no i zawsze to paliwo naturalne dla silnika a nie jakaś gazownia no i jeszcze koszt instalki z czego bunia nie zabardzo lubi gasss.
    furiozo
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Rejestracja: 16 Sty 2009, 23:35
    Miejscowość: Kraków

    Re: bmw 320d czy 320i

    29 Mar 2009, 07:51

    dokladnie tak.moc ta sama a moment obrotowy wyższy w dieslu wiec to jest korzystniejsze.oprócz tego mniejsze spalanie diesla.a gaz to do kuchenek a nie do samochodów.po co pchac sie w niepotrzebne koszta zwiazane z zalozeniem i utrzymanie instalacji LPG (utrzymanie drogie nie jest ale zawsze cos) a BMW średnio znosi gaz wiec w gre nie wchodzila by raczej zadna inna instalacja oprocz sekwencyjnej.
    matttias1234
    Zaawansowany
     
    Posty: 711
    Rejestracja: 11 Paź 2008, 09:24
    Miejscowość: Dolnyśląsk

    Re: bmw 320d czy 320i

    29 Mar 2009, 09:34

    w dieslu nie masz 150 koni w 320
    jest 130 z hakiem chyba
    w e36 325d ma 150 koni

    a koszt instalacji?
    lepiej odrazu szukac z gazem
    a cena diesla i tak jest wyższa
    siwy
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 521
    Rejestracja: 14 Lut 2008, 23:41
    Miejscowość: Jarosław

    Re: bmw 320d czy 320i

    29 Mar 2009, 13:01

    nie każdy jest zwolennikiem gazu.i niektórym podoba sie kultura pracy silnika diesla.a takim e46 320d ma 136KM i w trasie można zejsc ponizej 5 litrów.czytałem wypowiedzi uzytkowników to można nawet osiagnac wynika rzędu 4 litrów.
    matttias1234
    Zaawansowany
     
    Posty: 711
    Rejestracja: 11 Paź 2008, 09:24
    Miejscowość: Dolnyśląsk

    Re: bmw 320d czy 320i

    29 Mar 2009, 13:17

    są dwa rodzaje 320d jeden jest 136km a drugi ma wtrysk common rail i ten ma 150km ten bardziej mnie interesuje. a wypowiedz mattiasa w pełni mnie przekonała. dzięki wszystkim
    hiszpan1
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 58
    Rejestracja: 20 Mar 2009, 12:49
    Miejscowość: Madryt

    Re: bmw 320d czy 320i

    29 Mar 2009, 17:41

    milo slyszec.a dane o spalaniu nie są z głowy lecz z opini użytkowników tych samochodów.pozdrawiam i życze udanego zakupu.
    matttias1234
    Zaawansowany
     
    Posty: 711
    Rejestracja: 11 Paź 2008, 09:24
    Miejscowość: Dolnyśląsk

    Re: bmw 320d czy 320i

    31 Mar 2009, 09:14

    No wlasnie a czy za 27 tysiecy dostane zarejestrowanego 320D z poczatku produkcji 98-99 ew 2000 rok w dobrym stanie?
    warmplace
    Nowicjusz
     
    Posty: 45
    Rejestracja: 31 Mar 2008, 22:32

    Re: bmw 320d czy 320i

    31 Mar 2009, 18:07

    dostaniesz. i nie ograniczaj sie tylko do allegro.
    matttias1234
    Zaawansowany
     
    Posty: 711
    Rejestracja: 11 Paź 2008, 09:24
    Miejscowość: Dolnyśląsk
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      VW Passat CC
      Monster Truck Rock Star, 11
      Infiniti Q50