Witam Borykam się z problem w BMW e60, że przy 90kmh + czuć wibracje całej karoserii + przy hamowaniu trzęsie się kierownica ( to już przy każdej prędkości i również przy naciśnięciu hamulca słyszę tak jakby stuknięcie z zacisku przedniego ( jakby zacisk się poruszał) myśle ze to przez te gumowe tuleje. Czy istnieje możliwość ze mam takie drgania przez tuleje gumowe w zacisku? (Koła są wyważone i felgi proste) Czy może do wymiany podpora wału i tarcze z łożyskami. Macie jakieś propozycje od czego zacząć sprawdzać żeby jak najmniej nie potrzebnie rzeczy wymienić ?
Kacper2709 napisał(a):Macie jakieś propozycje od czego zacząć sprawdzać żeby jak najmnie
Ja Ci proponuję azymut na SKP w celu: 1/ sprawdzić dokladnie stan tech.przedniego zawieszenia 2/ zrobić owalizację tarcz hamulcowych Oczywiście to ma być rzetelna SKP z kumatym diagnostą a nie "poczta"..
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło. Nie odpowiadam na PW.
SEAT Toledo - nowy, elegancki i nowoczesny Nadchodzi nowy SEAT Toledo. Dynamiczny i elegancki na zewnątrz, nowoczesny wewnątrz, napędzany wydajnymi i oszczędnymi jednostkami TSI i TDI i wyjątkowo praktyczny sedan o sportowej aparycji. Czyli potwierdzona za sprawą ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.