C2 1.6 VTS - opinie, zakup

08 Gru 2019, 10:45

Witam. Ostatnio szukam jakiegoś niedużego autka z charakterem :yes: , głównie do miasta (ale wiadomo, że nie tylko-Będzie to drugie auto w domu). Wpadł mi w oko C2, wersja VTS. Jakoś w mechanice jestem zielony, więc postanowiłem się tutaj odezwać i poszukać porad :) Oczywiście nie zamykam się tylko na ten model, wcześniej widziałem w mojej okolicy sportowa wersję Peugeot 207 (ale z tego co widzę ogłoszenie już niedostępne), ale nie będę ukrywał C2 się spodobało. Pewnie też dlatego że nie jestem wysoki bo 175cm i stąd myśli że by pasowało do mnie idealnie :D Budżet na takie miejskie auto(i nie tylko) to: do 15 tys. Nie robię wielu kilometrów w roku więc benzyna jest ok. Mam jedno ogłoszenie u siebie w okolicy. Jakby mógłby ktoś rzucić okiem i powiedzieć coś, byłoby miło.
[link do oferty na Olx wygasł]

Z góry dzięki, pozdrawiam! :ok:
Bulishi
Nowicjusz

08 Gru 2019, 11:41

Sam silnik jest godny polecania i to małe auto rozpędza bardzo żwawo bo pierwsze 100km/h na liczniku mamy już po 8,3 sekundy a to wynik zadowalający. Jeżeli chodzi o problemy to najczęściej dotyczyły one elektroniki i tu często wymienia się problemy z cewkami zapłonowymi czy sondą lambda. Zdarzały się tez wycieki oleju z silnika ale to są problemy które raczej można szybko usunąć. Musisz jednak zwrócić uwagę na to że auto sporo pali jak na jego gabaryty i moc bo w mieście bardzo łatwo jest osiągnąć poziom 10 litrów na 100km a nawet go przekroczyć.

Mała liczba ogłoszeń tej wersji to niestety ograniczony wybór i tu raczej trzeba brać to co jest aktualnie dostępne, a to znowu jest bardzo ryzykowne.
Cichy77
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

08 Gru 2019, 12:37

Bulishi napisał(a):Oczywiście nie zamykam się tylko na ten model