CENTRALNY DO VITO 98

14 Cze 2009, 11:15

Witam. Od tygodnia jestem posiadaczem Vito 108D. Moj problem zwiazany jest z centralnym zamkiem. Nie mam go wogole i musze miec. Prace mam taka ze korzystam z wszystkich drzwi w ciagu dnia i nie jest mi wybitnie na reke latac z kluczykiem i zamykac/otwierac kazde drzwi z osobna. Dodatkowym powodem jest ze czesto pracuje w nieciekawych okolicach. Pracuje i mieszkam w Irlandiii i tez tutaj dowiedzialem sie ze do Vito z mojego rocznika jest potrzebny specjalny zestaw a koszty to 500-600 euro wraz z instalacja. Powiedzialem ze nie dam im zarobic. jednak moze cos w tym jest bo na allegro tez ma gostek w sprzedazy zestawy dedykowane do vito z rocznika 96-03 ktore pasuja tylko do vito i koszt to 450 zl plus koszty wysylki. Moje pytanie brzmi: czy musze zakupic zestaw dedykowany do vito ? ( w takim wypadku kupie na allegro zestaw za 450 zl) czy moge tez zakupic inny zestaw, jakis uniwersalny (jezeli tak to co kupic, jakiej marki zestaw). Na koniec dodam ze mam 5 drzwi i potrzebuje tylko centralny bez alarmu...chociaz jezeli bedzie z alarmem to nie przeszkadza. Prosze o opinie. Z gory dziekuje.
wicklowman
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Ozorków/IE

14 Cze 2009, 22:11

Witam.
Ja jak kupiłem swój też nie miałem i postanowiłem założyć tak jak wszystko robię sam przy swoich samochodach tak i tym razem było.
Kupiłem zwykły uniwersalny zestaw za 145zł na 4 drzwi + bagażnik.
Nieźle się napracowałem, wyginałem odpowiednio druciki montażowe do zamków, wycinałem kawałki blachy na przednich drzwiach ale udało się i działa.
Siłowniczki zamontowałem na wszystkich drzwiach plus bagażnik, włącznie niecałe 4 godziny spokojnej pracy.
Moduł sterujący wpiąłem do instalacji z lewej strony kierownicy, tam gdzie bezpieczniki, antenkę wypuściłem koło kokpitu. W tym zestawie miałem 5 siłowników plus 1 zapasowy, i dwa piloty. Żywotność siłowniczków określona jest na 8 tyś cyklów otwórz/zamknij.
Póki co rok już działa bez żadnych zastrzeżeń.
stasiowski121
 
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi R18 e-tron quattro po raz pierwszy zwycięża w Sebring
    Audi odniosło kolejny historyczny sukces w sporcie motorowym. Wygrana Audi R18 e-tron quattro w dwunastogodzinnym wyścigu w Sebring na Florydzie, to jednocześnie pierwsze zwycięstwo wyścigowej hybrydy w tym klasycznym amerykańskim ...