Cenzura na forum

12 Gru 2008, 19:40

Kolego piszesz dwa posty pod rząd, zaśmiecasz forum i zawracasz głowę czymś co jest mało istotne, a wręcz podejmowanie rozmów na ten temat jest bezsensu...chcesz być fajny?
Requiem for a Dream.
Piter
Stały forumowicz
 
Posty: 2942
Zdjęcia: 239
Miejscowość: Kłodzko
Prawo jazdy: 15 03 2007
Auto: Audi A6 C5
Silnik: 1.9 TDI 131KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001
0

12 Gru 2008, 21:15

MotoAlbercik napisał(a):Oto co kolega Leone1 napisał mi na pw :
Witam,
Powtarzam, że zimówki bardziej szkodzą w naszym klimacie, niż pomagają i przytaczam niezależne badania, to wszystko...
Już wcześniej pisałem, ale wycięliście.
Jestem czynnym kierowcą od 30 lat, przejechałem równik ponad 20 razy. Jeździłem w rajdzie Cinquecento i innych. Jeździłem po całej Europie, a nawet USA i na prawdziwych zimówkach (z kolcami). Często jeżdżę do kolegów z Finlandii pojeździć po lodzie, to mogę coś na ten temat powiedzieć. W gronie kierowców rajdowych śmiejemy się z tych kapciuchów, ale kiedyś kolega dla prasy powiedział, że należy zmieniąc na zimowe, to w środowisku został b. źle odebrany - później tłumaczył, ze musiał tak powiedzieć ( bo obiecali mu sponsoring). Mam też tzw. zimówki (bo kupiłem z samochodem) i nie chodzi o pieniądze, bo mnie akurat stać, ale wole kupić dwa komplety dobrych letnich... tu chodzi o bezpieczeństwo, a nie o nabijanie kiesy producentom tzw. "zimówek".

_________________
leone1

Normalnie ręce opadają...


leone1 ma rację, tak trzymać
Iluminat
Nowicjusz
 
Posty: 6
0

12 Gru 2008, 22:10

Piter napisał(a):Kolego piszesz dwa posty pod rząd, zaśmiecasz forum i zawracasz głowę czymś co jest mało istotne, a wręcz podejmowanie rozmów na ten temat jest bezsensu...chcesz być fajny?


Masz tyle tych samochodów?, czy tylko tak dla szpanu?
Ile postów pod rząd można pisać?
Skąd wiesz, co jest interesujące?