Citroen Evasion hdi - blad systemu paliwowego

16 Lis 2006, 13:58

witam,

citroen evasion, 2 litry hdi.
niezidentyfikowany problem z elektryka/systemem paliwowym:

silnik gasnie czasami, szczegolnie podczas dluzszej jazdy i swieci sie zolta kontrolka . potem silnik daje sie ponownie uruchomic.
po postoju (np. po nocy) kontrolka nie zapala sie ponownie. poza tym samochod jezdzi ok (miasto).

komputer twierdzi, ze blad tkwi w ukladzie paliwowym/zasilania. warsztat nie moze nic znalezc.

ktos ma pomysl?

dzieki,

daniel
nepelsky
Nowicjusz
 
Posty: 22
  • 16 Lis 2006, 22:44

    bez podłączenia pod tester i obserwacji wartości mierzonych ciężko coś powiedzieć,chyba że niesamowity fart.
    może być uszkodony czujnik obrotów wału lub wałka,spada ciśnienie paliwa,uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa itd.....
    pozdro 8)
    Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
    grzestv
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 755
    Miejscowość: okolice Warszawy
    Auto: nie mam

    17 Lis 2006, 00:04

    jak powiedzialem, po podlaczeniu do kompa warsztat nic nie byl w stanie powiedziec...

    >może być uszkodony czujnik obrotów wału lub wałka

    czujnik obrotow raczej dziala, bo przy przekroczeniu granicy obrotow, doplyw paliwa zostaje wylaczony.

    dzieki!

    daniel
    nepelsky
    Nowicjusz
     
    Posty: 22

    17 Lis 2006, 00:20

    >może być uszkodony czujnik obrotów wału lub wałka

    czujnik obrotow raczej dziala, bo przy przekroczeniu granicy obrotow, doplyw paliwa zostaje wylaczony


    ale im dłużej silnik pracuje tym bardziej to ustrojstwo się nagrzewa,a objawy jednak na to wskazują.
    Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
    grzestv
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 755
    Miejscowość: okolice Warszawy
    Auto: nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Rozwiązania w naszych autach, które zawdzięczamy sportom motorowym Rozwiązania w naszych autach, które zawdzięczamy sportom motorowym
    Nieważne, czy jeździsz rodzinnym vanem czy sportowym coupé. Twoje auto ma w sobie więcej z samochodu rajdowego lub wyścigowego, niż może Ci się wydawać. To lusterko wsteczne, turbosprężarka albo hamulce tarczowe. Oto ...
    Audi quattro - historia napędu Audi quattro - historia napędu
    Dzięki quattro, Audi stało się pionierem stosowania napędu na cztery koła w samochodach osobowych. Początki projektu sięgają zimy 1976/77. Wówczas grupa inżynierów Audi odbywała jazdy testowe w zasypanej śniegiem ...

  •  
    • Warto przeczytać