Co myślicie o tej instalacji gazowej?

08 Sty 2010, 13:59

co myślicie o instalacji typu
stag 300, reduktor alaska, wtryski valtec do auta o mocy 115KM?
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

08 Sty 2010, 22:09

Instalację dobiera się do samochodu a nie tylko do jego mocy
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

09 Sty 2010, 16:44

Migaz napisał(a):Instalację dobiera się do samochodu a nie tylko do jego mocy

co masz na myśli?
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

10 Sty 2010, 22:17

na przykład to że wtryskiwacze dobiera się pod względem czasu otwarcia wtrysku w danym samochodzie. Wtryskiwacze valtek nie nadają się do aut które mają zastosowane wydajne, i pracujące na krótkich czasach wtryskiwacze benzynowe.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

11 Sty 2010, 09:56

wtryskiwacze valtec to są najgorsze z możliwych? a reduktor alaska nadaje sie do auta o mocy 115km?
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

11 Sty 2010, 22:13

Kurde Piotruś, gdzie było napisane, że te wtryskiwacze Valtec sa najgorsze? Poprostu pisało, że nie nadają się do określonych samochodów/ silników.
I skoro Ci Migaz napisał, że dobiera się instalacje pod samochód a nie pod moc. A ty dalej swoje 115 koni...
Czemu nikt Cie jeszcze nie zbanował??
eaxene
Aktywny
 
Posty: 485
Miejscowość: Toruń
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Niespodziewany pieszy na drodze
    Piesi, rowerzyści i motocykliści są ofiarami ponad połowy śmiertelnych wypadków drogowych w Polsce. Z tych grup piesi stanowią aż 35% zabitych, co jest bardzo niepokojące w kontekście średniej w krajach Unii Europejskiej, ...
    Ewolucja Suzuki LJ-80
    Pytanie „czym różni się SJ od Samurai” jest jednym z częściej wracających na forum dyskusyjnym. Jednak niniejszy artykuł nie powstał w celu zestawienia parametrów technicznych, wymiarów czy ...

12 Sty 2010, 01:12

Alaska - teoretycznie do 90 KM, ale w niektórych mocniejszych samochodach można zastosować.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

23 Sty 2010, 16:04

Migaz
Wejdź na stronę www.tomasetto.it i w zakładce reduktory masz podane typy reduktorów i moce silników w których mogą pracować . Cenię większość Twoich odpowiedzi i to że sie udzielasz , ale pisz całą prawdę .
Pozdrawiam
wrocek66
Początkujący
 
Posty: 71
Miejscowość: Wrocław

23 Sty 2010, 23:16

Wiem co piszą producenci o swoich produktach, ale i wiem z doświadczenia jak to się sprawdza. Alaskę bezpiecznie można stosować do aut 90 KM, a czasem do samochodów o małym zapotrzebowaniu na paliwo do mocy 120 KM. Alaska ma małą komorę wodną i ma za małą wydolność cieplną by stosować ją do samochodów o mocy 140 KM. Ja osobiście zakładając reduktory biorę poprawkę na moc deklarowaną przynajmiej 10% i montuje reduktor mocniejszy o kolejne min 10%. Dlatego tomasetto alaska jest u mnie stosowana do samochodów o mocy max 100 KM.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

24 Sty 2010, 21:43

Hej Migaz
My montujemy bez problemu do 130 KM i dla sprawdzenia kilka razy różnymi autami byliśmy na autostradzie aby sprawdzić przy większych prędkościach i wszystkie parametry były OK ( temp. red. , ciśnienie gazu ) . Alaska ma homologację do 135 KM i do tej mocy można go spokojnie montować , ale każdy może mieć swoje zdanie i dzięki temu są rozwijające intelekt dyskusje .
Pozdrawiam
wrocek66
Początkujący
 
Posty: 71
Miejscowość: Wrocław

25 Sty 2010, 21:56

Jasne możemy sobie dyskutować. W końcu każdy ma swoje obserwacje i doświadczenia. A jaka była temperatura gazu w rozgrzanym samochodzie o mocy 130 KM jadącego z dużą prędkością autostradową po dwudziestu minutach?
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

26 Sty 2010, 13:29

ja słyszałem ze alska jest do 90KM a wtryski valtec są najgorsze z możliwych
jak juz pisałem w moim volvo s40 1996r 1,8 16v 115km
mam reduktor alaska i wtryski valtec i auto jezdzi ok
pali od 10-10,5lpg w trasie 11,5-12lpg w mieście na autostradzie 11,5lpg gdy jedzie sie caly czas 180-190km/h
ustawione jest na 30C i przełacza sie po ok 200m latem i po ok 500m zimą jak silnik cieply to przełącza sie po 2s wszystko ok ale jak kręce do odcinki to przy ok 5500obrotów przełącza mi sie na lpg, i mi sei zdaje ze troche auto jest słąbsze na lpg, czuc różnicę!
jak jechalem non stop autostradą 180-190km/h to auto juz więcej nie chciało iść a paliło aż 11,5l lpg wiec duzo za duzo
jak sie kończy gaz to przy przyspieszaniu nawet łagodnym przełącza sie na pb jak włacze ręcznie na lpg to przejade jeszcze ok 10km jazdą ze stałą prędkością
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

29 Sty 2010, 12:40

a co się dzieje (tak jak w moim przypadku) jak wtryskiwacze się wciąż zapychają? Należy je wymienić na inne? Ostatnio za każdym razem jak przeczyszczę przejeżdżam 20-100 km! więc chwilowo jeździ na B!
neovo
neovo
Nowicjusz
 
Posty: 44
Miejscowość: lublin