26 Sty 2010, 13:29
ja słyszałem ze alska jest do 90KM a wtryski valtec są najgorsze z możliwych
jak juz pisałem w moim volvo s40 1996r 1,8 16v 115km
mam reduktor alaska i wtryski valtec i auto jezdzi ok
pali od 10-10,5lpg w trasie 11,5-12lpg w mieście na autostradzie 11,5lpg gdy jedzie sie caly czas 180-190km/h
ustawione jest na 30C i przełacza sie po ok 200m latem i po ok 500m zimą jak silnik cieply to przełącza sie po 2s wszystko ok ale jak kręce do odcinki to przy ok 5500obrotów przełącza mi sie na lpg, i mi sei zdaje ze troche auto jest słąbsze na lpg, czuc różnicę!
jak jechalem non stop autostradą 180-190km/h to auto juz więcej nie chciało iść a paliło aż 11,5l lpg wiec duzo za duzo
jak sie kończy gaz to przy przyspieszaniu nawet łagodnym przełącza sie na pb jak włacze ręcznie na lpg to przejade jeszcze ok 10km jazdą ze stałą prędkością