I według A4 było pierwszym niemcem z wielowahaczem w tej klasie? skoro podajesz je za przykład to pewnie tak. Mercedes W201 miał w 1982 roku takie zawieszenie, tyle, że po prostu nie było legendarnie awaryjne jak w Audi więc polacy nie zapamiętali.
JDM napisał(a):Mercedes W201 miał w 1982 roku takie zawieszenie, tyle, że po prostu nie było legendarnie awaryjne jak w Audi więc polacy nie zapamiętali.
Raczej nie zapamiętali dlatego że wtedy mało kogo było stać na takiego Mercedesa .
A teraz kiedy nas stać na samochody, i ruch się nasilił rozjeżdżając ulice, a robić dróg nie ma komu . To i dlatego w Polsce szybciej wykończysz zawiasy w A4 .
Na zachodzie nie ma takiej awaryjności zawiasów w A4 .
Przewodnik po konfiguracji nowoczesnego SUV-a klasy premium Dzięki udostępnionym przez Audi zaawansowanym narzędziom możecie skonfigurować kupowane przez siebie auto i w pełni dostosować je do swoich potrzeb. Jak z nich korzystać? Szczegółowa personalizacja modelu Q8 to sposób ...
Lamborghini Centenario - trzy końcówki wydechu Centenario to niezwykle rzadkie auto - powstało jedynie w liczbie 40 egzemplarzy, w tym 20 w wersji coupé i tyle samo w odmianie roadster. A powód do stworzenia takiego samochodu był nie byle jaki - włoska marka ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.