Honda NSX II 3.2 MT (280 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Honda NSX II 3.2 MT (280 KM) Coupe

    Honda NSX w wersji II 3.2 MT (280 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 2001 do 2005 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 3179 cm³ (3.2L) osiągający maksymalną moc 280 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 304 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 5.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 280 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 10 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 700 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4430 mm, jest szerokie na 1810 mm, a wysokość jego jest równa 1160 mm. Rozstaw osi na poziomie 2530 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Honda
    Model: NSX
    Generacja: II
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: 3.2 MT (280 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 2001 - 2005
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 4430 [mm]
    Szerokość: 1810 [mm]
    Wysokość: 1160 [mm]
    Rozstaw osi: 2530 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1510 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1530 [mm]
    Masa własna: 1270 [kg]
    Prześwit: 125 [mm]
    Średnica zawracania: 11.60 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 3179 [cm³]
    Moc silnika: 206 [kW] | 280 [KM]
    Maksymalne obroty: do 7 300 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 304 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 6
    Średnica cylindra: 93.0 [mm]
    Skok tłoka: 78.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 5 300 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 10.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5.0 [s]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 70 [litr]
    Prędkość maksymalna: 280 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne: Podwójne wahacze

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT10483] korzystająć z tej wiadomości na PW.