Opel Insignia A 2.0 DTH AT (160 KM) Sports Tourer kombi 5-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Opel Insignia A 2.0 DTH AT (160 KM) Sports Tourer kombi 5-drzwi

    Opel Insignia w wersji A 2.0 DTH AT (160 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2008 do 2014 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1956 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 160 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 350 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.1 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 210 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1094 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4908 mm, jest szerokie na 1856 mm, a wysokość jego jest równa 1520 mm. Rozstaw osi na poziomie 2737 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Opel
    Model: Insignia
    Generacja: A
    Seria: Sports Tourer kombi 5-drzwi
    Modyfikacja: 2.0 DTH AT (160 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2008 - 2014
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4908 [mm]
    Szerokość: 1856 [mm]
    Wysokość: 1520 [mm]
    Rozstaw osi: 2737 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1585 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1587 [mm]
    Masa własna: 1743 [kg]
    Prześwit: 160 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1510 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 540 [litr]
    Ładowność: 537 [kg]
    Masa całkowita: 2280 [kg]
    Średnica zawracania: 10.90 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1956 [cm³]
    Moc silnika: 118 [kW] | 160 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 350 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 83.0 [mm]
    Skok tłoka: 90.4 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 750 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 9.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.90 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 10.1 [s]
    Zasięg: od 780 do 1 430 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 70 [litr]
    Prędkość maksymalna: 210 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT11192] korzystająć z tej wiadomości na PW.