Peugeot 2008 I 1.6 e-HDi FAP MT (115 KM) Crossover

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 2008 w wersji I 1.6 e-HDi FAP MT (115 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu crossover produkowany w latach od 2013 do 2017 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1560 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 115 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 270 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.4 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 188 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 50 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1250 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4159 mm, jest szerokie na 1739 mm, a wysokość jego jest równa 1556 mm. Rozstaw osi na poziomie 2537 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Peugeot
    Model
    2008
    Generacja
    I
    Seria
    Crossover
    Modyfikacja
    1.6 e-HDi FAP MT (115 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Crossover
    Lata produkcji
    2013 - 2017
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4159 [mm]
    Szerokość
    1739 [mm]
    Wysokość
    1556 [mm]
    Rozstaw osi
    2537 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1477 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1488 [mm]
    Wysokość załadunkowa
    600 [mm]
    Masa własna
    1180 [kg]
    Prześwit
    165 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    1172 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    350 [litr]
    Ładowność
    528 [kg]
    Masa całkowita
    1708 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami)
    2688 [kg]
    Średnica zawracania
    11.20 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika
    1560 [cm³]
    Moc silnika
    85 [kW] | 115 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 3 600 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    270 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Common Rail
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Liczba zaworów na cylinder
    2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 1 750 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    B7, B10, XTL, ON - olej napędowy
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    6
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    4.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    4.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    3.60 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    10.4 [s]
    Zasięg
    od 1 060 do 1 390 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa
    50 [litr]
    Prędkość maksymalna
    188 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne
    Belka skrętna, Amortyzatory, Kolumny MacPhersona
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT12528] korzystająć z tej wiadomości na PW.