Toyota MR2 W10 1.6 AT (112 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota MR2 W10 1.6 AT (112 KM) Coupe

    Toyota MR2 w wersji W10 1.6 AT (112 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 1984 do 1989 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1587 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 112 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 132 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 8.7 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 195 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 10.3 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 41 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 398 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3925 mm, jest szerokie na 1666 mm, a wysokość jego jest równa 1234 mm. Rozstaw osi na poziomie 2319 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Toyota
    Model: MR2
    Generacja: W10
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: 1.6 AT (112 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 1984 - 1989
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 3925 [mm]
    Szerokość: 1666 [mm]
    Wysokość: 1234 [mm]
    Rozstaw osi: 2319 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1440 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1440 [mm]
    Masa własna: 1066 [kg]
    Prześwit: 145 [mm]
    Średnica zawracania: 8.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1587 [cm³]
    Moc silnika: 82 [kW] | 112 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 600 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 132 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 81.0 [mm]
    Skok tłoka: 77.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 800 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: Pb92 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 11.20 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 10.30 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 9.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 8.7 [s]
    Zasięg: od 370 do 440 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 41 [litr]
    Prędkość maksymalna: 195 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Kolumny Macphersona, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT13236] korzystająć z tej wiadomości na PW.