Volvo V40 I Lift 2.0 T4 AT (200 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Volvo V40 I Lift 2.0 T4 AT (200 KM) kombi

    Ocena: 0.0/5
    Volvo V40 w wersji I Lift 2.0 T4 AT (200 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2002 do 2004 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1948 cm³ (1.9L) osiągający maksymalną moc 200 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 300 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 8.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 230 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 632 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4516 mm, jest szerokie na 1716 mm, a wysokość jego jest równa 1425 mm. Rozstaw osi na poziomie 2562 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Volvo
    Model: V40
    Generacja: I Lift
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 2.0 T4 AT (200 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2002 - 2004
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4516 [mm]
    Szerokość: 1716 [mm]
    Wysokość: 1425 [mm]
    Rozstaw osi: 2562 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1472 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1474 [mm]
    Wysokość załadunkowa: 518 [mm]
    Masa własna: 1310 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1421 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 413 [litr]
    Ładowność: 490 [kg]
    Masa całkowita: 1800 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 3200 [kg]
    Średnica zawracania: 10.60 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1948 [cm³]
    Moc silnika: 147 [kW] | 200 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 300 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 83.0 [mm]
    Skok tłoka: 90.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 2 500 do 4 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 14.30 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.50 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 8.0 [s]
    Zasięg: od 420 do 880 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 230 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT13306] korzystająć z tej wiadomości na PW.