Peugeot 307 I 2.0 HDi MT (136 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 307 I 2.0 HDi MT (136 KM) kombi

    Peugeot 307 w wersji I 2.0 HDi MT (136 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2001 do 2005 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 320 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.8 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 197 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.6 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1071 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4419 mm, jest szerokie na 1757 mm, a wysokość jego jest równa 1534 mm. Rozstaw osi na poziomie 2708 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 307
    Generacja: I
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 2.0 HDi MT (136 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2001 - 2005
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4419 [mm]
    Szerokość: 1757 [mm]
    Wysokość: 1534 [mm]
    Rozstaw osi: 2708 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1505 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1510 [mm]
    Masa własna: 1567 [kg]
    Prześwit: 120 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1875 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 520 [litr]
    Ładowność: 508 [kg]
    Masa całkowita: 2075 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2500 [kg]
    Średnica zawracania: 11.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1997 [cm³]
    Moc silnika: 100 [kW] | 136 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 320 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 85.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.30 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.60 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.70 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 10.8 [s]
    Zasięg: od 820 do 1 280 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 197 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Drążek skrętny

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT13364] korzystająć z tej wiadomości na PW.