Skoda Felicia I Lift 1.9 D MT (64 KM) Combi kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Skoda Felicia I Lift 1.9 D MT (64 KM) Combi kombi

    Skoda Felicia w wersji I Lift 1.9 D MT (64 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 1998 do 2001 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1896 cm³ (1.9L) osiągający maksymalną moc 64 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 124 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 17.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 156 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 42 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 724 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4205 mm, jest szerokie na 1635 mm, a wysokość jego jest równa 1420 mm. Rozstaw osi na poziomie 2450 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Skoda
    Model: Felicia
    Generacja: I Lift
    Seria: Combi kombi
    Modyfikacja: 1.9 D MT (64 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 1998 - 2001
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4205 [mm]
    Szerokość: 1635 [mm]
    Wysokość: 1420 [mm]
    Rozstaw osi: 2450 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1420 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1380 [mm]
    Masa własna: 1060 [kg]
    Prześwit: 105 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1366 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 447 [litr]
    Ładowność: 460 [kg]
    Masa całkowita: 1520 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2270 [kg]
    Średnica zawracania: 11.20 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1896 [cm³]
    Moc silnika: 47 [kW] | 64 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 300 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 124 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 79.5 [mm]
    Skok tłoka: 95.5 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 2 500 do 3 200 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.80 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 17.5 [s]
    Zasięg: od 550 do 880 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa: 42 [litr]
    Prędkość maksymalna: 156 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Wahacze trójkątne
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Wahacze wzdłużne, Poprzeczne drążki skrętne wałów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT13891] korzystająć z tej wiadomości na PW.