Porsche Boxster 987 S 3.2 MT (280 KM) Roadster

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Porsche Boxster 987 S 3.2 MT (280 KM) Roadster

    Porsche Boxster w wersji 987 S 3.2 MT (280 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu roadster produkowany w latach od 2004 do 2009 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 3179 cm³ (3.2L) osiągający maksymalną moc 280 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 321 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 5.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 268 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 10.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 64 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 615 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4328 mm, jest szerokie na 1801 mm, a wysokość jego jest równa 1296 mm. Rozstaw osi na poziomie 2414 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Porsche
    Model: Boxster
    Generacja: 987
    Seria: Roadster
    Modyfikacja: S 3.2 MT (280 KM)
    Rodzaj nadwozia: Roadster
    Lata produkcji: 2004 - 2009
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 4328 [mm]
    Szerokość: 1801 [mm]
    Wysokość: 1296 [mm]
    Rozstaw osi: 2414 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1486 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1528 [mm]
    Masa własna: 1420 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 280 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 130 [litr]
    Masa całkowita: 1630 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 3179 [cm³]
    Moc silnika: 206 [kW] | 280 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 321 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Boxer (silnik o przeciwległych cylindrach)
    Liczba cylindrów: 6
    Średnica cylindra: 93.0 [mm]
    Skok tłoka: 78.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 4 700 do 6 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 15.20 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 10.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 7.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5.5 [s]
    Zasięg: od 420 do 820 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 64 [litr]
    Prędkość maksymalna: 268 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Kolumny Macphersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT1741] korzystająć z tej wiadomości na PW.