Mazda Capella VII 1.8 MT (125 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mazda Capella VII 1.8 MT (125 KM) kombi

    Mazda Capella w wersji VII 1.8 MT (125 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 1997 do 2002 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1839 cm³ (1.8L) osiągający maksymalną moc 125 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 160 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 870 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4665 mm, jest szerokie na 1695 mm, a wysokość jego jest równa 1510 mm. Rozstaw osi na poziomie 2670 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mazda
    Model: Capella
    Generacja: VII
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 1.8 MT (125 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 1997 - 2002
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4665 [mm]
    Szerokość: 1695 [mm]
    Wysokość: 1510 [mm]
    Rozstaw osi: 2670 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1465 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1470 [mm]
    Masa własna: 1290 [kg]
    Prześwit: 165 [mm]
    Średnica zawracania: 10.80 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1839 [cm³]
    Moc silnika: 92 [kW] | 125 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 160 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 83.0 [mm]
    Skok tłoka: 85.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: Pb92 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.90 [l/100km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II i po 2000 roku EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT19092] korzystająć z tej wiadomości na PW.