Renault Symbol I Lift 1.5 dCi MT (80 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Renault Symbol I Lift 1.5 dCi MT (80 KM) Sedan

    Renault Symbol w wersji I Lift 1.5 dCi MT (80 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2005 do 2008 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1461 cm³ (1.5L) osiągający maksymalną moc 80 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 185 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 12.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 175 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.6 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 50 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1087 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4191 mm, jest szerokie na 1639 mm, a wysokość jego jest równa 1440 mm. Rozstaw osi na poziomie 2473 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Renault
    Model: Symbol
    Generacja: I Lift
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 1.5 dCi MT (80 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2005 - 2008
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4191 [mm]
    Szerokość: 1639 [mm]
    Wysokość: 1440 [mm]
    Rozstaw osi: 2473 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1406 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1385 [mm]
    Masa własna: 945 [kg]
    Prześwit: 120 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 510 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 510 [litr]
    Ładowność: 555 [kg]
    Masa całkowita: 1500 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 1150 [kg]
    Średnica zawracania: 11.15 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1461 [cm³]
    Moc silnika: 59 [kW] | 80 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 185 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 76.0 [mm]
    Skok tłoka: 80.5 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 5.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 4.60 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 3.90 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 12.2 [s]
    Zasięg: od 880 do 1 280 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 50 [litr]
    Prędkość maksymalna: 175 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Wahacze trójkątne
    Zawieszenie tylne: Belka skrętna, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT20736] korzystająć z tej wiadomości na PW.