Peugeot 407 I Lift 2.0 HDi 6AT (136 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 407 I Lift 2.0 HDi 6AT (136 KM) Sedan

    Peugeot 407 w wersji I Lift 2.0 HDi 6AT (136 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2008 do 2010 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 340 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 67 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 944 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4676 mm, jest szerokie na 1811 mm, a wysokość jego jest równa 1445 mm. Rozstaw osi na poziomie 2725 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 407
    Generacja: I Lift
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.0 HDi 6AT (136 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2008 - 2010
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4676 [mm]
    Szerokość: 1811 [mm]
    Wysokość: 1445 [mm]
    Rozstaw osi: 2725 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1560 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1526 [mm]
    Prześwit: 170 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 468 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 468 [litr]
    Średnica zawracania: 11.20 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1997 [cm³]
    Moc silnika: 100 [kW] | 136 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 340 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 85.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.10 [l/100km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 67 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Wielowahaczowe
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT22007] korzystająć z tej wiadomości na PW.