Ford Focus III 2.0 TDCi PowerShift (163 KM) kombi 5-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Focus w wersji III 2.0 TDCi PowerShift (163 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2011 do 2015 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 163 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 340 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 8.9 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 215 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1154 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4556 mm, jest szerokie na 1823 mm, a wysokość jego jest równa 1505 mm. Rozstaw osi na poziomie 2648 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Ford
    Model
    Focus
    Generacja
    III
    Seria
    kombi 5-drzwi
    Modyfikacja
    2.0 TDCi PowerShift (163 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Kombi
    Lata produkcji
    2011 - 2015
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4556 [mm]
    Szerokość
    1823 [mm]
    Wysokość
    1505 [mm]
    Rozstaw osi
    2648 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1554 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1534 [mm]
    Masa własna
    1485 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    1502 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    476 [litr]
    Ładowność
    565 [kg]
    Masa całkowita
    2050 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami)
    3550 [kg]
    Średnica zawracania
    11.00 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika
    1997 [cm³]
    Moc silnika
    120 [kW] | 163 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 3 750 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    340 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Common Rail
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    85.0 [mm]
    Skok tłoka
    88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    od 2 000 do 3 250 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    B7, B10, XTL, ON - olej napędowy
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Automatyczna PowerShift
    Liczba biegów
    6
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    6.60 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    5.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    4.30 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    8.9 [s]
    Zasięg
    od 910 do 1 400 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa
    60 [litr]
    Prędkość maksymalna
    215 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów
     

    Ocena: 0.0/5

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include([ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php): Failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include(): Failed opening '[ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php8.0/pear')
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT25049] korzystająć z tej wiadomości na PW.