BMW Seria 3 E36 320i MT (150 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • BMW Seria 3 E36 320i MT (150 KM) Coupe

    BMW Seria 3 w wersji E36 320i MT (150 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 1990 do 2000 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1990 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 150 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 190 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 214 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 65 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 739 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4433 mm, jest szerokie na 1710 mm, a wysokość jego jest równa 1366 mm. Rozstaw osi na poziomie 2700 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: BMW
    Model: Seria 3
    Generacja: E36
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: 320i MT (150 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 1990 - 2000
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4433 [mm]
    Szerokość: 1710 [mm]
    Wysokość: 1366 [mm]
    Rozstaw osi: 2700 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1408 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1421 [mm]
    Masa własna: 1315 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 405 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 405 [litr]
    Ładowność: 460 [kg]
    Masa całkowita: 1775 [kg]
    Średnica zawracania: 10.40 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1990 [cm³]
    Moc silnika: 110 [kW] | 150 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 900 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 190 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 6
    Średnica cylindra: 80.0 [mm]
    Skok tłoka: 66.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 200 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 11.40 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 8.80 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 10.0 [s]
    Zasięg: od 570 do 960 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 65 [litr]
    Prędkość maksymalna: 214 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wahacze wzdłużne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT25419] korzystająć z tej wiadomości na PW.