Toyota Mark II X100 Lift 2.5 T AT (280 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota Mark II X100 Lift 2.5 T AT (280 KM) Sedan

    Toyota Mark II w wersji X100 Lift 2.5 T AT (280 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 1998 do 2002 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2492 cm³ (2.5L) osiągający maksymalną moc 280 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 378 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 180 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 10.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 673 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4760 mm, jest szerokie na 1760 mm, a wysokość jego jest równa 1400 mm. Rozstaw osi na poziomie 2730 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Toyota
    Model: Mark II
    Generacja: X100 Lift
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.5 T AT (280 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 1998 - 2002
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4760 [mm]
    Szerokość: 1760 [mm]
    Wysokość: 1400 [mm]
    Rozstaw osi: 2730 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1485 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1495 [mm]
    Masa własna: 1480 [kg]
    Prześwit: 155 [mm]
    Średnica zawracania: 10.20 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2492 [cm³]
    Moc silnika: 206 [kW] | 280 [KM]
    Maksymalne obroty: od 6 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 378 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 6
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 86.0 [mm]
    Skok tłoka: 71.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 400 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 10.40 [l/100km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II i po 2000 roku EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 70 [litr]
    Prędkość maksymalna: 180 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Wahacze poprzeczne
    Zawieszenie tylne: Na poprzecznych dźwignię

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT25756] korzystająć z tej wiadomości na PW.