Rover 800 Series I 827 AT (169 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Rover 800 Series I 827 AT (169 KM) Coupe

    Rover 800 Series w wersji I 827 AT (169 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 1986 do 1999 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2675 cm³ (2.7L) osiągający maksymalną moc 169 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 225 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 211 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 10.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 68 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 673 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4882 mm, jest szerokie na 1730 mm, a wysokość jego jest równa 1393 mm. Rozstaw osi na poziomie 2766 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Rover
    Model: 800 Series
    Generacja: I
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: 827 AT (169 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 1986 - 1999
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4882 [mm]
    Szerokość: 1730 [mm]
    Wysokość: 1393 [mm]
    Rozstaw osi: 2766 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1487 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1450 [mm]
    Masa własna: 1450 [kg]
    Prześwit: 145 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 445 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 445 [litr]
    Masa całkowita: 1970 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2675 [cm³]
    Moc silnika: 124 [kW] | 169 [KM]
    Maksymalne obroty: od 5 900 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 225 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 6
    Średnica cylindra: 87.0 [mm]
    Skok tłoka: 75.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 10.10 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.0 [s]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 68 [litr]
    Prędkość maksymalna: 211 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT25793] korzystająć z tej wiadomości na PW.