Toyota Tundra I Lift 4.7 AT (282 KM) Double Cab pickup 4-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota Tundra w wersji I Lift 4.7 AT (282 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu pickup produkowany w latach od 2003 do 2006 roku. Model ten otrzymał ośmiocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 4664 cm³ (4.7L) osiągający maksymalną moc 282 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 440 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 16.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 100 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 610 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 5845 mm, jest szerokie na 1946 mm, a wysokość jego jest równa 1880 mm. Rozstaw osi na poziomie 3571 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Toyota
    Model
    Tundra
    Generacja
    I Lift
    Seria
    Double Cab pickup 4-drzwi
    Modyfikacja
    4.7 AT (282 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Pickup
    Lata produkcji
    2003 - 2006
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    5845 [mm]
    Szerokość
    1946 [mm]
    Wysokość
    1880 [mm]
    Rozstaw osi
    3571 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1674 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1709 [mm]
    Masa własna
    2143 [kg]
    Prześwit
    274 [mm]
    Ładowność
    2393 [kg]
    Masa całkowita
    4536 [kg]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    4664 [cm³]
    Moc silnika
    207 [kW] | 282 [KM]
    Maksymalne obroty
    od 5 400 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    440 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów
    Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów
    8
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 3 400 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb95 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Automatyczna
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    Tylny
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    18.10 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    16.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    14.70 [l/100km]
    Zasięg
    od 550 do 680 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa
    100 [litr]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne
    Bębnowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne
    Niezależne, Kolumny MacPhersona
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT258] korzystająć z tej wiadomości na PW.