Peugeot 206 I Lift 2.0 HDi MT (90 KM) Hatchback 5-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 206 I Lift 2.0 HDi MT (90 KM) Hatchback 5-drzwi

    Peugeot 206 w wersji I Lift 2.0 HDi MT (90 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2002 do 2009 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 90 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 205 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 180 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 50 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1000 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3822 mm, jest szerokie na 1652 mm, a wysokość jego jest równa 1430 mm. Rozstaw osi na poziomie 2445 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 206
    Generacja: I Lift
    Seria: Hatchback 5-drzwi
    Modyfikacja: 2.0 HDi MT (90 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2002 - 2009
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 3822 [mm]
    Szerokość: 1652 [mm]
    Wysokość: 1430 [mm]
    Rozstaw osi: 2445 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1437 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1428 [mm]
    Masa własna: 1045 [kg]
    Prześwit: 110 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1130 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 245 [litr]
    Ładowność: 540 [kg]
    Masa całkowita: 1585 [kg]
    Średnica zawracania: 9.90 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1997 [cm³]
    Moc silnika: 66 [kW] | 90 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 205 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 85.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 750 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 6.60 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.10 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 11.5 [s]
    Zasięg: od 760 do 1 220 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 50 [litr]
    Prędkość maksymalna: 180 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Drążek skrętny

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT28211] korzystająć z tej wiadomości na PW.