Peugeot 607 I Lift 2.2 HDi MT (170 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 607 I Lift 2.2 HDi MT (170 KM) Sedan

    Peugeot 607 w wersji I Lift 2.2 HDi MT (170 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2004 do 2008 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2179 cm³ (2.2L) osiągający maksymalną moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 370 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.3 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 224 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 80 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1250 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4871 mm, jest szerokie na 1826 mm, a wysokość jego jest równa 1460 mm. Rozstaw osi na poziomie 2800 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 607
    Generacja: I Lift
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.2 HDi MT (170 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2004 - 2008
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4871 [mm]
    Szerokość: 1826 [mm]
    Wysokość: 1460 [mm]
    Rozstaw osi: 2800 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1539 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1537 [mm]
    Masa własna: 1590 [kg]
    Prześwit: 110 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 470 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 470 [litr]
    Masa całkowita: 2095 [kg]
    Średnica zawracania: 11.40 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 2179 [cm³]
    Moc silnika: 125 [kW] | 170 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 370 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 750 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 8.50 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.20 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.3 [s]
    Zasięg: od 940 do 1 540 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 80 [litr]
    Prędkość maksymalna: 224 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT28488] korzystająć z tej wiadomości na PW.