Hyundai Tuscani GK F/L Lift 2.7 AT (167 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Hyundai Tuscani w wersji GK F/L Lift 2.7 AT (167 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 2005 do 2007 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2656 cm³ (2.7L) osiągający maksymalną moc 167 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 245 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 8.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 218 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 11.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 491 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4395 mm, jest szerokie na 1760 mm, a wysokość jego jest równa 1330 mm. Rozstaw osi na poziomie 2530 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Hyundai
    Model
    Tuscani
    Generacja
    GK F/L Lift
    Seria
    Coupe
    Modyfikacja
    2.7 AT (167 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Coupe
    Lata produkcji
    2005 - 2007
    Liczba miejsc
    4
    Wymiary i masa
    Długość
    4395 [mm]
    Szerokość
    1760 [mm]
    Wysokość
    1330 [mm]
    Rozstaw osi
    2530 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1490 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1490 [mm]
    Masa własna
    1372 [kg]
    Prześwit
    125 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    312 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    312 [litr]
    Ładowność
    368 [kg]
    Masa całkowita
    1740 [kg]
    Średnica zawracania
    11.50 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    2656 [cm³]
    Moc silnika
    123 [kW] | 167 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    245 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    6
    Średnica cylindra
    86.7 [mm]
    Skok tłoka
    75.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 4 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb95 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Automatyczna
    Liczba biegów
    4
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    13.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    11.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    10.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    8.5 [s]
    Zasięg
    od 420 do 550 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa
    55 [litr]
    Prędkość maksymalna
    218 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
     

    Ocena: 0.0/5

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include([ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php): Failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include(): Failed opening '[ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php8.0/pear')
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT28602] korzystająć z tej wiadomości na PW.