Mitsubishi Lancer VII 2.0 D MT (68 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mitsubishi Lancer VII 2.0 D MT (68 KM) kombi

    Ocena: 0.0/5
    Mitsubishi Lancer w wersji VII 2.0 D MT (68 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 1991 do 2000 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1998 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 68 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 123 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 16.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 155 km/h. Zbiornik paliwa ma pojemność 50 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4275 mm, jest szerokie na 1690 mm, a wysokość jego jest równa 1470 mm. Rozstaw osi na poziomie 2500 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mitsubishi
    Model: Lancer
    Generacja: VII
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 2.0 D MT (68 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 1991 - 2000
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4275 [mm]
    Szerokość: 1690 [mm]
    Wysokość: 1470 [mm]
    Rozstaw osi: 2500 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1450 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1460 [mm]
    Wysokość załadunkowa: 825 [mm]
    Masa własna: 1100 [kg]
    Prześwit: 150 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1350 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 1350 [litr]
    Ładowność: 520 [kg]
    Masa całkowita: 1620 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2620 [kg]
    Średnica zawracania: 10.20 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1998 [cm³]
    Moc silnika: 50 [kW] | 68 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 123 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 82.7 [mm]
    Skok tłoka: 93.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 16.2 [s]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 50 [litr]
    Prędkość maksymalna: 155 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe, Amortyzatory, Kolumny MacPhersona
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT291] korzystająć z tej wiadomości na PW.