Volkswagen Sagitar II 1.8 TSI DSG (160 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Volkswagen Sagitar II 1.8 TSI DSG (160 KM) Sedan

    Volkswagen Sagitar w wersji II 1.8 TSI DSG (160 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2012 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1798 cm³ (1.8L) osiągający maksymalną moc 160 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 250 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o siedmiu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 8.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 215 km/h. Zbiornik paliwa ma pojemność 55 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4640 mm, jest szerokie na 1778 mm, a wysokość jego jest równa 1482 mm. Rozstaw osi na poziomie 2651 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Volkswagen
    Model: Sagitar
    Generacja: II
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 1.8 TSI DSG (160 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2012 - 2018
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4640 [mm]
    Szerokość: 1778 [mm]
    Wysokość: 1482 [mm]
    Rozstaw osi: 2651 [mm]
    Masa własna: 1435 [kg]
    Prześwit: 108 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 510 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 510 [litr]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1798 [cm³]
    Moc silnika: 118 [kW] | 160 [KM]
    Maksymalne obroty: od 5 000 do 6 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 250 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbina + kompresor
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 500 do 4 500 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna DSG (dwusprzęgłowa)
    Liczba biegów: 7
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl pozamiejski: 7.60 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 8.2 [s]
    Zasięg: do 720 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]
    Prędkość maksymalna: 215 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Wahacze wzdłużne, Poprzeczne drążki skrętne wałów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT31728] korzystająć z tej wiadomości na PW.