Volkswagen Vento I 1.9 TDI MT (110 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Volkswagen Vento I 1.9 TDI MT (110 KM) Sedan

    Volkswagen Vento w wersji I 1.9 TDI MT (110 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 1992 do 1998 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1896 cm³ (1.9L) osiągający maksymalną moc 110 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 235 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 193 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1100 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4380 mm, jest szerokie na 1710 mm, a wysokość jego jest równa 1425 mm. Rozstaw osi na poziomie 2475 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Volkswagen
    Model: Vento
    Generacja: I
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 1.9 TDI MT (110 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 1992 - 1998
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4380 [mm]
    Szerokość: 1710 [mm]
    Wysokość: 1425 [mm]
    Rozstaw osi: 2475 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1484 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1448 [mm]
    Masa własna: 1280 [kg]
    Prześwit: 130 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 835 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 500 [litr]
    Ładowność: 405 [kg]
    Masa całkowita: 1685 [kg]
    Średnica zawracania: 10.70 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1896 [cm³]
    Moc silnika: 81 [kW] | 110 [KM]
    Maksymalne obroty: od 4 150 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 235 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 79.0 [mm]
    Skok tłoka: 95.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 900 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 6.60 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.10 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 11.2 [s]
    Zasięg: od 830 do 1 340 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]
    Prędkość maksymalna: 193 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Wahacze poprzeczne
    Zawieszenie tylne: Drążek łączący wahacze

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT3670] korzystająć z tej wiadomości na PW.