Audi TT 8N 1.8 T MT (150 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Audi TT w wersji 8N 1.8 T MT (150 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 1998 do 2003 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1781 cm³ (1.8L) osiągający maksymalną moc 150 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 210 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 8.6 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 194 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 679 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4041 mm, jest szerokie na 1764 mm, a wysokość jego jest równa 1346 mm. Rozstaw osi na poziomie 2422 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Audi
    Model
    TT
    Generacja
    8N
    Seria
    Coupe
    Modyfikacja
    1.8 T MT (150 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Coupe
    Lata produkcji
    1998 - 2003
    Liczba miejsc
    4
    Wymiary i masa
    Długość
    4041 [mm]
    Szerokość
    1764 [mm]
    Wysokość
    1346 [mm]
    Rozstaw osi
    2422 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1528 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1513 [mm]
    Masa własna
    1280 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    540 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    270 [litr]
    Masa całkowita
    1665 [kg]
    Średnica zawracania
    10.60 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    1781 [cm³]
    Moc silnika
    110 [kW] | 150 [KM]
    Maksymalne obroty
    od 5 700 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    210 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    81.0 [mm]
    Skok tłoka
    86.4 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    5
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    od 1 750 do 4 600 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb95 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    11.10 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    8.10 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    6.30 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    8.6 [s]
    Zasięg
    od 500 do 870 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa
    55 [litr]
    Prędkość maksymalna
    194 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne
    Sprężyny śrubowe
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT3840] korzystająć z tej wiadomości na PW.