Peugeot 505 I Lift 2.2 MT GTI (131 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 505 I Lift 2.2 MT GTI (131 KM) kombi

    Peugeot 505 w wersji I Lift 2.2 MT GTI (131 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 1985 do 1992 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2165 cm³ (2.2L) osiągający maksymalną moc 131 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 180 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 12.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 175 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9.9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 707 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4900 mm, jest szerokie na 1730 mm, a wysokość jego jest równa 1500 mm. Rozstaw osi na poziomie 2900 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 505
    Generacja: I Lift
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 2.2 MT GTI (131 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 1985 - 1992
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4900 [mm]
    Szerokość: 1730 [mm]
    Wysokość: 1500 [mm]
    Rozstaw osi: 2900 [mm]
    Masa własna: 1282 [kg]
    Masa całkowita: 1300 [kg]
    Średnica zawracania: 11.10 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2165 [cm³]
    Moc silnika: 96 [kW] | 131 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 180 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 88.0 [mm]
    Skok tłoka: 89.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 250 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.90 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 12.0 [s]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 70 [litr]
    Prędkość maksymalna: 175 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT41233] korzystająć z tej wiadomości na PW.