Fiat Multipla II 1.9 JTD MT (115 KM) Minivan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Fiat Multipla II 1.9 JTD MT (115 KM) Minivan

    Fiat Multipla w wersji II 1.9 JTD MT (115 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu minivan produkowany w latach od 2005 do 2010 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1910 cm³ (1.9L) osiągający maksymalną moc 115 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 203 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 12.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 175 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 63 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 984 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy pięć miejsc dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 6 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4089 mm, jest szerokie na 1871 mm, a wysokość jego jest równa 1695 mm. Rozstaw osi na poziomie 2666 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Fiat
    Model: Multipla
    Generacja: II
    Seria: Minivan
    Modyfikacja: 1.9 JTD MT (115 KM)
    Rodzaj nadwozia: Minivan
    Lata produkcji: 2005 - 2010
    Liczba miejsc: 6

    Wymiary i masa

    Długość: 4089 [mm]
    Szerokość: 1871 [mm]
    Wysokość: 1695 [mm]
    Rozstaw osi: 2666 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1515 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1520 [mm]
    Masa własna: 1445 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1850 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 430 [litr]
    Masa całkowita: 2050 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1910 [cm³]
    Moc silnika: 85 [kW] | 115 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 203 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 8.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.50 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 12.2 [s]
    Zasięg: od 790 do 1 150 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 63 [litr]
    Prędkość maksymalna: 175 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Kolumny Macphersona, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT43850] korzystająć z tej wiadomości na PW.