Fiat Punto I 1.7 TD MT (70 KM) Hatchback 5-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Fiat Punto I 1.7 TD MT (70 KM) Hatchback 5-drzwi

    Fiat Punto w wersji I 1.7 TD MT (70 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 1993 do 1999 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1698 cm³ (1.7L) osiągający maksymalną moc 70 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 134 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 14.8 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 163 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 47 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 691 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3760 mm, jest szerokie na 1625 mm, a wysokość jego jest równa 1460 mm. Rozstaw osi na poziomie 2450 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Fiat
    Model: Punto
    Generacja: I
    Seria: Hatchback 5-drzwi
    Modyfikacja: 1.7 TD MT (70 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 1993 - 1999
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 3760 [mm]
    Szerokość: 1625 [mm]
    Wysokość: 1460 [mm]
    Rozstaw osi: 2450 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1395 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1375 [mm]
    Masa własna: 1010 [kg]
    Prześwit: 150 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1080 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 275 [litr]
    Ładowność: 450 [kg]
    Masa całkowita: 1460 [kg]
    Średnica zawracania: 10.20 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1698 [cm³]
    Moc silnika: 51 [kW] | 70 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 134 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 82.6 [mm]
    Skok tłoka: 79.2 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 8.40 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.80 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.90 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 14.8 [s]
    Zasięg: od 560 do 960 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO I i po 1996 roku EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa: 47 [litr]
    Prędkość maksymalna: 163 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT9935] korzystająć z tej wiadomości na PW.