Mega Monte Carlo I 6.0 MT (394 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mega Monte Carlo I 6.0 MT (394 KM) Coupe

    Ocena: 0.0/5
    Mega Monte Carlo w wersji I 6.0 MT (394 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 1996 do 1999 roku. Model ten otrzymał dwunastocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 5987 cm³ (6L) osiągający maksymalną moc 394 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 570 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 4.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 300 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 16 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 110 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 688 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4450 mm, jest szerokie na 1990 mm, a wysokość jego jest równa 1190 mm. Rozstaw osi na poziomie 2660 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mega
    Model: Monte Carlo
    Generacja: I
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: 6.0 MT (394 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 1996 - 1999
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 4450 [mm]
    Szerokość: 1990 [mm]
    Wysokość: 1190 [mm]
    Rozstaw osi: 2660 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1670 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1640 [mm]
    Masa własna: 1500 [kg]
    Prześwit: 130 [mm]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 5987 [cm³]
    Moc silnika: 290 [kW] | 394 [KM]
    Maksymalne obroty: od 5 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 570 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 12
    Średnica cylindra: 89.0 [mm]
    Skok tłoka: 80.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 800 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 20.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 16.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 12.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 4.0 [s]
    Zasięg: od 550 do 920 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO I i po 1996 roku EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa: 110 [litr]
    Prędkość maksymalna: 300 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne: Na poprzecznych dźwignię
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT4476] korzystająć z tej wiadomości na PW.