Honda CR-V I 2.0 MT (145 KM) Crossover

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Honda CR-V I 2.0 MT (145 KM) Crossover

    Honda CR-V w wersji I 2.0 MT (145 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu crossover produkowany w latach od 1995 do 1999 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1972 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 145 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 178 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na cztery koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.4 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 170 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 10.7 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 58 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 542 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4470 mm, jest szerokie na 1750 mm, a wysokość jego jest równa 1705 mm. Rozstaw osi na poziomie 2620 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Honda
    Model: CR-V
    Generacja: I
    Seria: Crossover
    Modyfikacja: 2.0 MT (145 KM)
    Rodzaj nadwozia: Crossover
    Lata produkcji: 1995 - 1999
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4470 [mm]
    Szerokość: 1750 [mm]
    Wysokość: 1705 [mm]
    Rozstaw osi: 2620 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1535 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1535 [mm]
    Masa własna: 1390 [kg]
    Prześwit: 205 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 670 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 374 [litr]
    Średnica zawracania: 10.60 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1972 [cm³]
    Moc silnika: 107 [kW] | 145 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 178 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 84.0 [mm]
    Skok tłoka: 89.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 5 200 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: 4x4

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 11.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 10.70 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 8.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 11.4 [s]
    Zasięg: od 500 do 730 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa: 58 [litr]
    Prędkość maksymalna: 170 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Drążek skrętny, Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne: Podwójne wahacze

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT45597] korzystająć z tej wiadomości na PW.