Mazda Tribute II 3.0 AT (200 KM) Crossover

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mazda Tribute II 3.0 AT (200 KM) Crossover

    Mazda Tribute w wersji II 3.0 AT (200 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu crossover produkowany w latach od 2007 do 2011 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2967 cm³ (3L) osiągający maksymalną moc 200 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 262 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 11.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 62 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 541 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4442 mm, jest szerokie na 1806 mm, a wysokość jego jest równa 1783 mm. Rozstaw osi na poziomie 2619 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mazda
    Model: Tribute
    Generacja: II
    Seria: Crossover
    Modyfikacja: 3.0 AT (200 KM)
    Rodzaj nadwozia: Crossover
    Lata produkcji: 2007 - 2011
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4442 [mm]
    Szerokość: 1806 [mm]
    Wysokość: 1783 [mm]
    Rozstaw osi: 2619 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1552 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1534 [mm]
    Masa własna: 1522 [kg]
    Prześwit: 216 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1877 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 827 [litr]
    Średnica zawracania: 11.20 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2967 [cm³]
    Moc silnika: 147 [kW] | 200 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 262 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 6
    Średnica cylindra: 89.0 [mm]
    Skok tłoka: 79.5 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 850 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: Pb92 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 13.10 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 11.45 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 9.80 [l/100km]
    Zasięg: od 470 do 630 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 62 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT45818] korzystająć z tej wiadomości na PW.