Daihatsu Tanto II 0.7 CVT (58 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Daihatsu Tanto II 0.7 CVT (58 KM) Hatchback

    Daihatsu Tanto w wersji II 0.7 CVT (58 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2007 do 2013 roku. Model ten otrzymał trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 658 cm³ (0.7L) osiągający maksymalną moc 58 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 65 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów CVT która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 19.9 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 139 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 34 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 694 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3395 mm, jest szerokie na 1475 mm, a wysokość jego jest równa 1750 mm. Rozstaw osi na poziomie 2490 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Daihatsu
    Model: Tanto
    Generacja: II
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 0.7 CVT (58 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2007 - 2013
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 3395 [mm]
    Szerokość: 1475 [mm]
    Wysokość: 1750 [mm]
    Rozstaw osi: 2490 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1310 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1275 [mm]
    Masa własna: 930 [kg]
    Średnica zawracania: 8.40 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 658 [cm³]
    Moc silnika: 43 [kW] | 58 [KM]
    Maksymalne obroty: do 7 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 65 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 3
    Średnica cylindra: 63.0 [mm]
    Skok tłoka: 70.4 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna bezstopniowa skrzynia biegów CVT
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 8.10 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 4.90 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.70 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 19.9 [s]
    Zasięg: od 420 do 720 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 34 [litr]
    Prędkość maksymalna: 139 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT48419] korzystająć z tej wiadomości na PW.