Volkswagen Golf VI 2.0 TSI MT (210 KM) GTI hatchback 5-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Volkswagen Golf VI 2.0 TSI MT (210 KM) GTI hatchback 5-drzwi

    Volkswagen Golf w wersji VI 2.0 TSI MT (210 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2008 do 2015 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1984 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 210 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 280 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 6.9 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 240 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.3 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 753 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4213 mm, jest szerokie na 1786 mm, a wysokość jego jest równa 1501 mm. Rozstaw osi na poziomie 2578 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Volkswagen
    Model: Golf
    Generacja: VI
    Seria: GTI hatchback 5-drzwi
    Modyfikacja: 2.0 TSI MT (210 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2008 - 2015
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4213 [mm]
    Szerokość: 1786 [mm]
    Wysokość: 1501 [mm]
    Rozstaw osi: 2578 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1533 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1514 [mm]
    Masa własna: 1318 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1305 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 350 [litr]
    Ładowność: 550 [kg]
    Masa całkowita: 1870 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2560 [kg]
    Średnica zawracania: 10.90 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1984 [cm³]
    Moc silnika: 154 [kW] | 210 [KM]
    Maksymalne obroty: od 5 300 do 6 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 280 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 82.5 [mm]
    Skok tłoka: 92.8 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 700 do 5 200 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 10.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.30 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 6.9 [s]
    Zasięg: od 550 do 950 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]
    Prędkość maksymalna: 240 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT48773] korzystająć z tej wiadomości na PW.