Ford Focus III Lift 1.5 TDCi MT (95 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Focus III Lift 1.5 TDCi MT (95 KM) kombi

    Ford Focus w wersji III Lift 1.5 TDCi MT (95 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2014 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1499 cm³ (1.5L) osiągający maksymalną moc 95 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 270 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 12.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 180 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 3.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1447 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4560 mm, jest szerokie na 1823 mm, a wysokość jego jest równa 1510 mm. Rozstaw osi na poziomie 2648 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Ford
    Model: Focus
    Generacja: III Lift
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 1.5 TDCi MT (95 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2014 - 2018
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4560 [mm]
    Szerokość: 1823 [mm]
    Wysokość: 1510 [mm]
    Rozstaw osi: 2648 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1544 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1534 [mm]
    Masa własna: 1284 [kg]
    Prześwit: 160 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 476 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 476 [litr]
    Ładowność: 616 [kg]
    Masa całkowita: 1900 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 3100 [kg]
    Średnica zawracania: 11.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1499 [cm³]
    Moc silnika: 70 [kW] | 95 [KM]
    Maksymalne obroty: do 3 600 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 270 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 73.5 [mm]
    Skok tłoka: 88.3 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 500 do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 4.30 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 3.80 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 3.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 12.2 [s]
    Zasięg: od 1 280 do 1 620 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]
    Prędkość maksymalna: 180 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe

    Ocena: 4.0/5 (1 głos)
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT49086] korzystająć z tej wiadomości na PW.