Saab 9-3 II Lift 1.9 TTD AT (180 KM) Convertible cabrio

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Saab 9-3 II Lift 1.9 TTD AT (180 KM) Convertible cabrio

    Saab 9-3 w wersji II Lift 1.9 TTD AT (180 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu cabrio produkowany w latach od 2008 do 2011 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1910 cm³ (1.9L) osiągający maksymalną moc 180 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 400 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.1 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 220 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 58 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 935 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4647 mm, jest szerokie na 1780 mm, a wysokość jego jest równa 1437 mm. Rozstaw osi na poziomie 2675 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Saab
    Model: 9-3
    Generacja: II Lift
    Seria: Convertible cabrio
    Modyfikacja: 1.9 TTD AT (180 KM)
    Rodzaj nadwozia: Cabrio
    Lata produkcji: 2008 - 2011
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4647 [mm]
    Szerokość: 1780 [mm]
    Wysokość: 1437 [mm]
    Rozstaw osi: 2675 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1521 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1506 [mm]
    Masa własna: 1725 [kg]
    Prześwit: 150 [mm]
    Masa całkowita: 2140 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1910 [cm³]
    Moc silnika: 132 [kW] | 180 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 400 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Biturbo
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 850 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 8.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.1 [s]
    Zasięg: od 730 do 1 160 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 58 [litr]
    Prędkość maksymalna: 220 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT50073] korzystająć z tej wiadomości na PW.