Nissan Dualis J10 Lift 1.5 TDI 2WD MT (108 KM) Crossover

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Nissan Dualis J10 Lift 1.5 TDI 2WD MT (108 KM) Crossover

    Nissan Dualis w wersji J10 Lift 1.5 TDI 2WD MT (108 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu crossover produkowany w latach od 2011 do 2014 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1461 cm³ (1.5L) osiągający maksymalną moc 108 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 240 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 12.4 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 177 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 65 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1250 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4330 mm, jest szerokie na 1780 mm, a wysokość jego jest równa 1615 mm. Rozstaw osi na poziomie 2631 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Nissan
    Model: Dualis
    Generacja: J10 Lift
    Seria: Crossover
    Modyfikacja: 1.5 TDI 2WD MT (108 KM)
    Rodzaj nadwozia: Crossover
    Lata produkcji: 2011 - 2014
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4330 [mm]
    Szerokość: 1780 [mm]
    Wysokość: 1615 [mm]
    Rozstaw osi: 2631 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1540 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1550 [mm]
    Masa własna: 1418 [kg]
    Prześwit: 200 [mm]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1461 [cm³]
    Moc silnika: 79 [kW] | 108 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 240 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 76.0 [mm]
    Skok tłoka: 80.5 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 750 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 6.30 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.60 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 12.4 [s]
    Zasięg: od 1 030 do 1 410 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 65 [litr]
    Prędkość maksymalna: 177 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne
    Zawieszenie tylne: Niezależne

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT5610] korzystająć z tej wiadomości na PW.