Volvo C30 I 1.6 D DRIVe Start/Stop MT (109 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Volvo C30 I 1.6 D DRIVe Start/Stop MT (109 KM) Hatchback

    Volvo C30 w wersji I 1.6 D DRIVe Start/Stop MT (109 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2006 do 2009 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1560 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 109 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 240 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.3 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 190 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 3.9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 52 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1333 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4252 mm, jest szerokie na 1782 mm, a wysokość jego jest równa 1447 mm. Rozstaw osi na poziomie 2640 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Volvo
    Model: C30
    Generacja: I
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 1.6 D DRIVe Start/Stop MT (109 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2006 - 2009
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4252 [mm]
    Szerokość: 1782 [mm]
    Wysokość: 1447 [mm]
    Rozstaw osi: 2640 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1535 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1531 [mm]
    Wysokość załadunkowa: 807 [mm]
    Masa własna: 1256 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 876 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 233 [litr]
    Ładowność: 524 [kg]
    Masa całkowita: 1780 [kg]
    Średnica zawracania: 10.60 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1560 [cm³]
    Moc silnika: 80 [kW] | 109 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 240 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 75.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.3 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 750 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 4.90 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 3.90 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 3.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 11.3 [s]
    Zasięg: od 1 060 do 1 530 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 52 [litr]
    Prędkość maksymalna: 190 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT838] korzystająć z tej wiadomości na PW.