Peugeot 3008 I 1.6 HDi MT (110 KM) Crossover

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 3008 I 1.6 HDi MT (110 KM) Crossover

    Peugeot 3008 w wersji I 1.6 HDi MT (110 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu crossover produkowany w latach od 2010 do 2013 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1598 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 110 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 240 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 12.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 180 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1176 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4365 mm, jest szerokie na 1837 mm, a wysokość jego jest równa 1639 mm. Rozstaw osi na poziomie 2613 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 3008
    Generacja: I
    Seria: Crossover
    Modyfikacja: 1.6 HDi MT (110 KM)
    Rodzaj nadwozia: Crossover
    Lata produkcji: 2010 - 2013
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4365 [mm]
    Szerokość: 1837 [mm]
    Wysokość: 1639 [mm]
    Rozstaw osi: 2613 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1532 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1527 [mm]
    Masa własna: 1459 [kg]
    Prześwit: 180 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1604 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 656 [litr]
    Średnica zawracania: 10.90 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1598 [cm³]
    Moc silnika: 81 [kW] | 110 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 240 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 750 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 6.50 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.10 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 12.2 [s]
    Zasięg: od 920 do 1 360 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 180 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Belka, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 3.5/5 (2 głosy)
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT8886] korzystająć z tej wiadomości na PW.