Peugeot 406 I 2.1 TD MT (110 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 406 I 2.1 TD MT (110 KM) kombi

    Peugeot 406 w wersji I 2.1 TD MT (110 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 1995 do 1999 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2088 cm³ (2.1L) osiągający maksymalną moc 110 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 250 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 12.6 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 183 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.2 l/100km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4719 mm, jest szerokie na 1760 mm, a wysokość jego jest równa 1400 mm. Rozstaw osi na poziomie 2700 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 406
    Generacja: I
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 2.1 TD MT (110 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 1995 - 1999
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4719 [mm]
    Szerokość: 1760 [mm]
    Wysokość: 1400 [mm]
    Rozstaw osi: 2700 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1501 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1491 [mm]
    Masa własna: 1460 [kg]
    Prześwit: 203 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 524 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 524 [litr]
    Masa całkowita: 1949 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 2088 [cm³]
    Moc silnika: 81 [kW] | 110 [KM]
    Maksymalne obroty: od 4 300 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 250 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Liczba zaworów na cylinder: 3
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 9.60 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 12.6 [s]
    Norma ekologiczna EURO: EURO I i po 1996 roku EURO II
    Prędkość maksymalna: 183 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Kilka dźwigni i cięgien

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT9628] korzystająć z tej wiadomości na PW.