Diesel 16 tys zl A3, Golf IV, Stilo ,Megane ?

Diesel 16 tys zl A3, Golf IV, Stilo ,Megane ?

17 Maj 2009, 11:21

Witam

Po 1,5 roku zmagan z dotychczasowym autem (Corsa B diesel) chcialbym zmienic auto. Do przeznaczenia na ten cel mam 16 tys zl. Auto powinno byc w dieslu ew. jakas w miare ekonomiczna i zrywna jednostka na benzynie. Myslalem nad A3, Golfem IV, Stilo, Megane moze macie jeszcze jakies inne propozycje godne polecenia ? Autem podrozowalbym na co dzien takze chcialbym, aby bylo w miare malo awaryjne. Chetnie poslucham jakis uwag na temat w/w aut.
Z gory dzieki za pomoc
Pozdrawiam
MaxBiaggi33
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 17 Maj 2009, 11:15
Miejscowość: Slask

17 Maj 2009, 12:18

audi a3 i golf 4 to jest praktycznie to samo sa na tej samej płycie podłogowej. silniki sa również te same ale polecał bym ci golfa 1.9 tdi 90km praktycznie bez awaryjny samochód zrywny i ekonomiczny a jednoczesnie tanszy od audi.
Michal_89
Nowicjusz
 
Posty: 28
Rejestracja: 16 Maj 2009, 22:18
Miejscowość: Chrzanów

17 Maj 2009, 13:28

Ja stawiam na STILO JTD,młodszy rocznik zdecydowanie mnie osobiście się bardziej podoba od produktów z Ingolstadt,silniki JTD sa oszczędne i długowieczne,naturalnie problemem może być konieczność wymiany koła dwumasowego po przebiegu ok.150 kkm ale cóż to jest common rail,nie zapominaj że AUDI w tej cenie kupisz 5 lat starsze,5 lat to może być i 150 kkm więcej albo jeszcze więcej,jest to róznica kolosalna,auto z 2001 r możesz już wyrwać za ok.16 tysiaków a modele AUDI A3 1.9 TDI 130KM z 02-03r kosztują nawet 45 tyś.zł.Nie zapominaj,że silniki common rail są dobre,cichsze a te fiatowskie to nie byle jakie g....o!Naturalnie AUDI czy GOLF jest napewno lepszym samochodem ale czy warto kupować dużo starszy samochód w podobnej cenie?!Nawet jesli przyjdzie ci wymienić to koło dwumasowe oraz sprzęgło to i tak oszczędzisz trochę kasy i wiele lat masz z głowy.Mnie ciekawi tylko jedno,jechałem GOLFEM IV 1.9 TDI 180 km/h,wcale mnie ta jazda nie zachwyciła ,głośno ,szum wiatru ,jechałem starym TIPO 1.9TD i lepiej mi się nim jechało ,stabilny samochód jak cholera,trwały silnik też głośnawo,przyśpieszenie niczego sobie,STILO jeszcze nie jechalem ale wyobrażam sobie jazdę tym samochodem,Włosi robią świetne silniki Diesla,niedoceniane a to duży błąd. 5 lat różnicy tylko za pól gwiazdki za całokształt?!To nieporozumienie.Gdy trafisz takiego pomiatacza z silnikiem 150 konnym to ręczę ci BMKi na autostradzie będa czuć twój oddech ,tak było z tym TIPO ,prułem i 190 km/h po autostradzie i przecierałem oczy ze zdumienia jak temu autu to łatwo przychodzi ,gdyby nie ten elektroniczny wyświetlacz nigdy bym nie uwierzył,że jadę z taką prędkością,do dzisiaj wspominam te jazdy tym TIPO a przecież ten silnik miał chyba tylko 90KM (już nie pamiętam ile koni dokładnie!)Meganki też są świetne ale bałbym się silnika dCi,ogromne koszty w razie awarii systemu wtryskowego,benzynka 1.6 to tak!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6943
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

17 Maj 2009, 13:29

Nie powiedział bym ze golf jest bezawaryjny... ja bym brał A3 ładniej sie prezentuje od golfa wersje silnikowe niemalże takie same ale ładniejsze wnętrze.
poldi2311
Nowicjusz
 
Posty: 40
Rejestracja: 17 Maj 2009, 11:30
Miejscowość: Stalowa wola

17 Maj 2009, 13:41

Już pisaliśmy ,że GOLF oraz AUDI A3 plasuja się za Citroenem c3 jeśli chodzi o bezawaryjność i to kawałek !GOLF VI już został okrzyknięty królem w swej klasie zobaczymy czy tak będzie gdy pojawi się najnowsza ASTRA,OPEL nie daje za wygraną! Zobaczymy niebawem.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6943
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

17 Maj 2009, 16:06

Mialem okazje jechac Stilo,Golfem i Megane i wszystkimi jezdzi sie bardzo przyjemnie. Bardzo kusi mnie wyglad i sportowe zaciecie A3, takze Stilo podoba mi sie wizualnie. Moze macie jeszcze jakies opinie co do 16 byloby najlepszym wyborem ?
MaxBiaggi33
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 17 Maj 2009, 11:15
Miejscowość: Slask
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Sprinter 316 LGT zasilany benzyną i gazem LPG Sprinter 316 LGT zasilany benzyną i gazem LPG
    Sprinter 316 LGT (Liquefied Gas Technology), wyposażony w 4-cylindrowy silnik o zapłonie iskrowym o pojemności skokowej 1796 cm3, rozwijający moc 115 kW (156 KM) przy 5000 obr/min. Silnik mógł być zasilany benzyną ...
    Honda Civic - I generacja Honda Civic - I generacja
    Jednym z najdłużej produkowanych na świecie modeli samochodów osobowych jest aktualnie Honda Civic. Obecnie możemy już kupować auta zarówno z ósmej jak i dziewiątej generacji, warto jednak poznać historię ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • passat b5 german style
      Infiniti Q50
      Autosacrum 2009
      Subaru Impreza STI