Dodge Journey jak zdjąć tylną osłonę siedzenia

10 Lis 2020, 22:16

Witajcie, mam problem z aktywnym zagłówkiem. Oddałam auto na czyszczenie, podczas mycia foteli pracownik musiała za mocno nacisnąć na fotel i otworzył się zagłówek.
Nie mogę go teraz zamknąć bo zaczepy które powinny być luźne, nie są. Mam na myśli takie dwa haczyki które są w środku zagłówka. Wiem jak się go zamyka itd ale te haczyki nie chcą "złapać". Nie znam się aż tak ale myślę, że muszę dostać się do tych kabli co są schowane w siedzeniu. I tu właśnie pojawia się problem. Nie mam pojęcia jak zdjąć tą osłonę z tyłu fotela :?
To jest wersja z plastikową osłoną, nie materiałową.
Szukałam na forach, szukałam na YT i na amerykańskich stronach też szukałam ale nie jestem dobrym detektywem internetowym i nie znalazłam instrukcji.
Czy ktoś może mi pomóc i opisać albo pokazać jak zdjąć ten plastik z tyłu siedzenia? Błagam o pomoc
Patisky
Obserwowany
 
Posty: 2

11 Lis 2020, 13:49

Zdjęcie tej osłony raczej nie pomoże. Być może zagłówek podczas czyszczenia wnętrza był zdemontowany i nie został prawidłowo założony. Nie wiem dokładnie jak to wygląda w tym modelu. Patrzyłaś może w instrukcji czy jest jakaś informacja odnoście tych zagłówków?
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9712
Zdjęcia: 34

11 Lis 2020, 15:40

Zagłówka nie da się zdjąć właśnie dlatego, że jest połączony kablem z całym tym mechanizmem w fotelu. Patrzyłam w instrukcji i niestety akurat na ten temat nie ma ani słowa :( właśnie nawet żeby wyjąć ten zagłówek trzeba tak czy siak odłączyć kabel...
Patisky
Obserwowany
 
Posty: 2
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Avensis silnik 2.0 D-4D Powerboost
    Avensis 2.0 D-4D Powerboost rozwija moc 150 KM (o 26 KM więcej niż w przypadku wersji seryjnej) oraz moment obrotowy 350 Nm (w zakresie 1600-2800 obr./min., o 40 Nm wiecej niż w przypadku wersji seryjnej). Dzięki temu przyśpieszenie ...
    Jak działa ogrzewanie w pojazdach elektrycznych?
    Do ogrzewania kabiny w pojazdach z silnikami spalinowymi służy nagrzewnica włączona w obieg cieczy chłodzącej silnik. W pojazdach elektrycznych tego źródła darmowego ciepła już nie ma, ale przecież wystarczy zastosować ...