Doradźcie.

19 Gru 2009, 21:31

Witam.

Jestem kierowcą dopiero co po zdaniu egzaminu na wymarzone prawko kategorii B. I teraz powstał problem z wyborem mojego pierwszego cacka.
Chciałbym zasięgnąć rady co warto kupić do kwoty 15 tyś. właśnie dla młodego kierowcy. Autko miało by być nie stare (maks. 2000 rocznik) wiadomo nie z jakimś kosmicznym przelotem, z ciekawym wyposażeniem (auto jako alternatywa dla Fiatka Seicento 1.1 i ma być użytkowane także przez moją siostrę). Zastanawiałem się nad Roverem 214, Suzuki Liana, Peugeotem 206 1.4 wersja Husky i VW Polo w sedanie. Każde auto ma swoje plusy i minusy (Rover fajny, agresywny wygląd, tylko przelot duży->160 tyś. i nie mieszczący się w roczniku, Liana-super wyposażenie, przelot->96tyś. tyle że wygląda mi na auto rodzinne a przy moim wieku to nie bardzo mi się podoba. Peugeot fajny przelot->92 tyś. rocznik, wyposażenie tylko, że słyszałem iż 206 mają problemy z przednim zawieszeniem. Do polówki jakoś nie mam się do czego przyczepić ale też nie ma czym mnie te auto przyciągnąć do siebie). Tak więc liczę na fachową pomoc, jakieś rady na co zwrócić konkretnie uwagę, o co się dopytywać, co może sugerować na kombinowanie z autem.
Interesowały by mnie samochody wyglądające troszkę sportowo i funkcjonalne. I silniczkiem w przedziale powiedzmy 1.4-1.6 żeby nie chlapał paliwa jak dziki :)

Z góry mówię, że nie interesuje mnie Yariska ani Grande Punto czy tym podobne samochody używane do kursów.
Niedźwiedź
Nowicjusz
 
Posty: 7
Miejscowość: Radlin

19 Gru 2009, 21:35

hm , Opel Astra II , Fiat Bravo , Seat Ibiza :wink:
marcineq
Początkujący
 
Posty: 136
Miejscowość: Tychy

19 Gru 2009, 21:36

Może Fiat Stilo? [link do Gratka wygasł] I nie zwracaj tak dużej uwagi na przebieg - z tego co piszesz wynika, że jest to dla ciebie jedno z ważniejszych kryteriów. Jeśli wolisz benzyniaka to Opel Astra II. Może udałoby się wyrwać jeszcze Seata Toledo II.
KaczorLSM
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 694
Miejscowość: Lublin