Dylematy, duża rozbieżność do 10 tyś?

19 Gru 2015, 16:30

A Toyota Camry?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] jasny środek jest
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
H.Legend
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Mazda Xedos może być ciekawa
Lancia Kappa 2.4?
Opel Senator?
F.Scorpio
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - zwróć uwagę na skóry a w szczególności te z tyłu :roll:
Kieł
Stały forumowicz
 
Posty: 2420
Auto: Nie mam

19 Gru 2015, 16:31

Porównuję moc, gazowałem sam po zakupie dobrą instalką, spadku mocy nie uświadczyłem, a chodzi o ogólną zależność - tak jak R4 są za słabe do trójek, tak 2.0 to za mało na 5er. Jeśli tobie wystarczy - śmiało. Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia, nawet jak na początku uznasz, że te 150KM to akurat to max rok minie i będziesz narzekał, że mało - jak pewien pan z 318i :D
Żółtek
Aktywny
 
Posty: 294
Prawo jazdy: 06 08 2015
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: C5 mk1
Silnik: 2.0 136KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

19 Gru 2015, 16:45

Kieł napisał(a):A Toyota Camry?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... yfbft.html
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... yd7HN.html jasny środek jest
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
H.Legend
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... ydB1T.html
Mazda Xedos może być ciekawa
Lancia Kappa 2.4?
Opel Senator?
F.Scorpio
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... yfain.html - zwróć uwagę na skóry a w szczególności te z tyłu


Nie podobają mi się te modele. Wiem, że nie mam co wybrzydzać za 10k, ale jak za tą kwotę mogę mieć a3, a4, e34, audi100, golf4 to wolałbym z tego grona e34.

Jak pisałem mogę kupić nawet w welurze czy jakimś materiale samochód, a potem oddać w ręce fachowców i mieć "nówki" nie śmigane, nie wypierdziane :D

Żółtek napisał(a):Porównuję moc, gazowałem sam po zakupie dobrą instalką, spadku mocy nie uświadczyłem, a chodzi o ogólną zależność - tak jak R4 są za słabe do trójek, tak 2.0 to za mało na 5er. Jeśli tobie wystarczy - śmiało. Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia, nawet jak na początku uznasz, że te 150KM to akurat to max rok minie i będziesz narzekał, że mało - jak pewien pan z 318i


Myślę, że wystarczy, a jak już się ma znudzić to nie prędko, bo ulicznym rajdowcem to ja nie jestem żeby jeździć 100 w zabudowanym jak świr. Wolę raczej się wozić po mału przy dobrej muzyce.

Ten z 520 wydaję się najrozsądniejszy, bo znalazłem też coś takiego:

[link do oferty na Allegro wygasł]

jednakże dziwnie tanio + od handlarzyny, więc pewnie ściemy mi puści byle to sprzedać .


Chyba żebym dozbierał i szarpnął się na v8

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Sporo droższe jest w naprawach v8 od r6?

Kolega ma e39 3.5 V8 w automacie i nie narzeka, jednakże ja wolę MANUALNĄ skrzynie biegów. Jeszcze jak nie miałem prawa jazdy to wujek miał jakiegoś forda z automatem - tragedia, nie chciałbym jeździć w automacie.. Zwłaszcza, że przywykłem do ręcznej i tak mi jest wygodniej.
ekhartson
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 25 03 2014
Auto: Nie mam

19 Gru 2015, 22:24

ekhartson napisał(a):Ładne mają wykończenia e46 o którym pisałem wcześniej

przykładowo:
tylko na foto :mrgreen: w rzeczywistości szmaciane tapicerki w tym modelu pupy nie rwą :mrgreen:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14218
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

20 Gru 2015, 13:47

mike1735 napisał(a):tylko na foto w rzeczywistości szmaciane tapicerki w tym modelu pupy nie rwą


Aż tak? :-D


Pomyślałem też nad tym, aby dozbierać do 20-22tyś i szukać e38 :roll:

Wiem trochę szaleję, bo będzie to mój pierwszy samochód i kilka kwestii:

1. Czy naprawdę jest tak drogi w utrzymaniu ten model 7er? Załóżmy, że byłbym w stanie miesięcznie na niego łożyć 1200-1300zł, czy zdałoby to egzamin przy ewentualnych naprawach?

2. Druga sprawa, czy te samochody bardzo kradną? Raczej czytałem o VW Passatach, Golfach, Audi - typowych populusach, te kradną na potęgę, ale czy e38? Bo jak pisałem auto byłby trzymane pod domem.

3. Jako że byłoby to moje pierwsze auto i myślę przyszłościowo, czy warto? Zasada jest prosta - przesiadka do lepszego, więc do czego lepszego miałbym się przesiąść w przyszłości?

4. Czy to auto nadałoby się do miasta(90%) i czasem tras, jednak w okresie letnim(10%)?
ekhartson
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 25 03 2014
Auto: Nie mam

20 Gru 2015, 17:11

ekhartson napisał(a):Pomyślałem też nad tym, aby dozbierać do 20-22tyś i szukać e38
niedługo dojdziemy do konkluzji, że wyślę lotka a za wygraną kupię LaFerrari, bo w sumie ten czerwony jest gustowny i bd mi pasować do zegarka :roll:
ekhartson napisał(a):Czy naprawdę jest tak drogi w utrzymaniu ten model 7er?
tak. Nie zdziwię się, jeśli ktoś mi powie, że po zakupie podstawowe wymiany eksploatacyjne to koszt 10k
ekhartson napisał(a):Druga sprawa, czy te samochody bardzo kradną?
nie słyszałem o zbyt wielu przypadkach, ale jednak garaż na taką lymuzynę by się zdał :naughty:
ekhartson napisał(a):Jako że byłoby to moje pierwsze auto i myślę przyszłościowo, czy warto? Zasada jest prosta - przesiadka do lepszego, więc do czego lepszego miałbym się przesiąść w przyszłości
otóż to :ok: ja mam taki sam problem tylko z nie moim Focusem na cokolwiek swojego, na co byłoby mnie stać jeśli chodzi o utrzymanie :D
ekhartson napisał(a):Czy to auto nadałoby się do miasta(90%) i czasem tras, jednak w okresie letnim(10%)?
nie wiem jakim jesteś driverem, ale manewrowanie 5m autem nie należy do przyjemnych jeśli mówimy o manewrach precyzyjnych na niewielkich przestrzeniach :lol: inna sprawa, że zwyczajnie szkoda takiego auta do ciorania po mieście.

Zasadniczo lepszą opcją byłoby e34/9, chociaż kaj rozum w jeździe takim autem po mieście :/ jeśli już być a społecznym wujem i zajmować cenną miejską przestrzeń to kup sobie jakąś wielką terenówkę typu LC100, czy LR Defender :mrgreen: w tym drugim to już konkret z tym marnowaniem przestrzeni, bo brak wspomagania przy parkowaniu w końcu doprowadzi Cię do stwierdzenia "a ch*j tam, jakoś sobie poradzą" i przy parkowaniu równoległym zajmujesz parking i pół pasa ruchu :wink:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14218
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak skalibrować alkomat?
    Alkomat to urządzenie, które może pomóc podjąć odpowiedzialną decyzję, zanim wsiądziesz za kierownicę. Jednak aby jego wskazania były wiarygodne, konieczna jest regularna kalibracja. Ten proces jest niezbędny, ...

20 Gru 2015, 21:40

Dobra dzięki panowie, będe szukał e34!

Prawdopodobnie nawet będę sprowadzał, bo tu unas w polsce znaleźć zdrową e34 graniczy z cudem, pełno młodych gniewnych, którzy naoglądali się tokyo drift :roll: aż oczy pieką, gdy widzę katowane e34 :/ a co gorsza e38 czy e32 - hańba!

Jeżdżę aktualnie autem podobnej wielkości co e34 i jakoś nie mam problemów z manewrowaniem na parkingu - tak więc bez obaw szukam nie zajechanej 5er, a potem ją ładnie zrobie - ładna felga +skóra,podgrzewne stołki itd
ekhartson
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 25 03 2014
Auto: Nie mam

01 Sty 2016, 20:03

Jeśli rozpatrujesz BMW e34, to czy nie myślałeś o Oplu Omedze B FL?
Tak jak w BMW masz napęd na tył.
Jeśli bedziesz chciał Diesla to Omega ma bawarskiego tds'a. Z kolei silniki od 2.5 w góre w benzynie to są już Vidlaki :D
Wyposażeniem minimalnym bije na głowę minimalne wyposażenie nawet w e39.
W Twoim budżecie znajdziesz Omege wygłaskaną, z klimą automatyczną (bo manualnej nie było w tym modelu ;p), skóra, tempomat, podgrzewane fotele, xenony, nawet webasto możesz trafić :)
No i w eksploatacji Omega wdzięczy się tym, że jest tańsza niż BMW.
Z punktów takich czulszych to uważać trzeba na korozje (jeśli ją widac na wierzchu to znaczy że w środku jest już ostro, wiem po swojej ;p)
No i pokrywy zaworów które sa plastikowe, przez to się krzywią, ale można zarzucić aluminiowe z Vectry :)
gustawson
Nowicjusz
 
Posty: 30
Prawo jazdy: 28 03 2011
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Opel Omega BFL
Silnik: 2.5 V6 170 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

01 Sty 2016, 20:24

Żeby Omega B FL zgniła to ciężko musiała dostawać po tyłku w przeszłości :mrgreen:
To zupełnie inny poziom zabezpieczenia niż modelu przed liftem :)
Również polecam, szczególnie że to naprawdę fajnie zrobiony model Opla.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

02 Sty 2016, 20:46

Popieram przedmówców, Omega to naprawdę ciekawa alternatywa, kwestią gustu jest jej zewnętrzny wygląd ;)
166 2,4 JTDm - jest
156 19 JTD - była
306 1,4 - był
autoitalia
Aktywny
 
Posty: 296
Prawo jazdy: 11 03 2009
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Alfa Romeo 166
Silnik: 2,4 JTDm 175 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003