ekhartson napisał(a):Pomyślałem też nad tym, aby dozbierać do 20-22tyś i szukać e38
niedługo dojdziemy do konkluzji, że wyślę lotka a za wygraną kupię LaFerrari, bo w sumie ten czerwony jest gustowny i bd mi pasować do zegarka
ekhartson napisał(a):Czy naprawdę jest tak drogi w utrzymaniu ten model 7er?
tak. Nie zdziwię się, jeśli ktoś mi powie, że po zakupie podstawowe wymiany eksploatacyjne to koszt 10k
ekhartson napisał(a):Druga sprawa, czy te samochody bardzo kradną?
nie słyszałem o zbyt wielu przypadkach, ale jednak garaż na taką lymuzynę by się zdał
ekhartson napisał(a):Jako że byłoby to moje pierwsze auto i myślę przyszłościowo, czy warto? Zasada jest prosta - przesiadka do lepszego, więc do czego lepszego miałbym się przesiąść w przyszłości
otóż to
ja mam taki sam problem tylko z nie moim Focusem na cokolwiek swojego, na co byłoby mnie stać jeśli chodzi o utrzymanie
ekhartson napisał(a):Czy to auto nadałoby się do miasta(90%) i czasem tras, jednak w okresie letnim(10%)?
nie wiem jakim jesteś driverem, ale manewrowanie 5m autem nie należy do przyjemnych jeśli mówimy o manewrach precyzyjnych na niewielkich przestrzeniach
inna sprawa, że zwyczajnie szkoda takiego auta do ciorania po mieście.
Zasadniczo lepszą opcją byłoby e34/9, chociaż kaj rozum w jeździe takim autem po mieście
jeśli już być a społecznym wujem i zajmować cenną miejską przestrzeń to kup sobie jakąś wielką terenówkę typu LC100, czy LR Defender
w tym drugim to już konkret z tym marnowaniem przestrzeni, bo brak wspomagania przy parkowaniu w końcu doprowadzi Cię do stwierdzenia "a ch*j tam, jakoś sobie poradzą" i przy parkowaniu równoległym zajmujesz parking i pół pasa ruchu